hoekje van troost voor forantje

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.
Gast

01 nov 2009, 15:37

Dag Mur, maar ik wou het niet vlakuit schrijven wie je kleinzoon is, misschien had je het niet graag hé? :D ONZE Pascal van Seniorennet verdekke ! Zone slimme gast, ge moogt er fier op zijn.

Het deed me goed vandaag op het kerkhof, mijn moederke weet wel dat ik haar niet vergeet. Spijtig dat ge geen koffietje mee kon gaan drinken....
Dag lieve mur, tot volgende keer. Op het forum, of in de straat, of op het kerkhof.....

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

02 nov 2009, 11:59

Afbeelding
Kom je ff dag zeggen,groetjes Magrit :wink:

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

18 dec 2009, 17:02

Forantje hier ben ik weer antwoord op u kaartje ge zult er van verschieten een schoon ik kom het in de bus steken maar ik mag van de dokter niet meer naar het kerkhof gaan 2keer op de week in de zomer ik vind het erg zondag ben ik toch geweest dat ik nog eens moestv vallen zou het den 19 keer zijn maar hij wil ook niet zegge wat ik heb FOrantje nog1 maal en we vieren feest ik laat mijn kop niet hangen groetjes van ons Luna en van mur
Gast

22 dec 2009, 17:41

Hallo Murke
Ik hoop dat Luna haar snoepke lustte ?
Pas maar op als ge buiten gaat, veel te gevaarlijk voor je ! Ik hoef echt geen kaartje terug te krijgen. Luister aub nr de dokter als die zegt dat ge binnen moet blijven.
Natuurlijk moogt ge uw kop niet laten hangen, nog even winter en de lente is er terug. Ik ken jou als een sterke vrouw, maar ja een sterke vrouw wilt het ook allemaal wel eens kwijt.....'k versta dat wel.
Ik wens je voor het nieuwe jaar "Iedere dag een lach " en geniet maar van Lunake, haar liefde is evengroot als mensenliefde.
Dag Murke, tot nog eens :)
Gast

30 dec 2009, 19:43

Waw Mur wat is jouw Lunaatje een echte schoonheid ! :lol:
Jouw feestkaart hangt bovenaan aan mijn rode lint. Zo'n schoon kaartje.
En ons juffrouwke (Luna) staat er op alsof ze nooit iets anders heeft gedaan in haar hondeleven. Wie heeft daar voor jou kerstkaarten van gemaakt ? Ik hoop dat je met kerstavond niet alleen hebt gezeten, maar wel bij je familie. Ik heb mijn Mams ook gemist....maar ze was er toch een beetje bij, haar foto staat al sinds 1 september , met een bloemke én een kaarsje op mijn schouw.
Je bent waarschijnlijk weer aan mijn deur geweest toen ik gaan werken was ? Ben je dan weer naar het graf van je man geweest ook ? Vragen vragen vragen.....als ik je nog eens zie hebben we wat bij te praten.
Dag Lieve Mur en vooral geen knuffelke vergeten te geven aan ons "fotomodel". :D