hallo en willen delen

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

23 jan 2010, 17:18

Afbeelding
Greetings Magrit :wink:

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

26 jan 2010, 07:02

AfbeeldingGOEDE MORGEN LIEVE CINDY
KOM JOU GOEDE DAG WENSEN VANUIT NEDERLAND
LIEFS RIEKSKE
[/b]
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

yeaux-yeaux
Lid geworden op: 23 sep 2009, 22:07

27 jan 2010, 14:48

Hallo mijn vrienden,

Dank u voor vragen over mijn griep. Ik ben eindelijk beginnen te beter te voelen, maar nog steeds ben hoesten. Ik ben niet meer moe.

Het weer is nog steeds koud hier ook. Het sneeuwde dit jaar twee keer en is echt koud geweest. Ik moest een jas kopen dit jaar. We hadden niet zo veel sneeuw als je alles gedaan daar, maar het is meer dan ik had in New Orleans, Louisiana dat is waar ik ben oorspronkelijk uit.

Heeft u allemaal voorjaar start rond maart of april ook? Ik weet dat in sommige delen van de wereld is het warm en koud in december in juni als in Australië. Ik ben niet zo goed met de wetenschap of hebben veel kennis over de wereld, dus ik weet het echt niet.

Ik glimlachte toen ik zag dat sommigen van u schreef mij in het Engels. Weet u of was het Engels vertaald? Het was zeer goed. Ik weet dat de vertaling soms komt het heel anders dan wat wij proberen te zeggen. Maar het kan ook grappig. In een van de vertalingen je vroeg hoe mijn knoflook doet.:-) Knoflook is hier een kleine groente die we gebruiken om Spice up voedsel. Ik weet dat sommige van mijn vertalingen zijn ook erg grappig.

Mijn vriend die spreekt Nederlands zegt dat soms de vertalingen zijn dicht en soms zijn ze heel verschillend zijn. Ze zegt dat ze kan vertellen welke regio u bent allen van door de woorden en jargon die u gebruikt. Ik probeer heel eenvoudig schrijven, maar ik weet zeker dat een aantal van mijn vertalingen zijn erg grappig en je alles zeggen "wat is Cindy zeggen?" :-)

Ik heb het zo druk geweest op het werk. Ik ben een tiener kinderen en bibliothecaris. Ik werk met baby's, peuters en tieners en programma's doen voor hen. Ik ook kopen de boeken voor de tieners. Ik zal reizen in februari, waardoor gesprekken over hoe te werken met tieners in een bibliotheek.

Ik hoop dat jullie allemaal zijn goed geweest en dat er weinig Josie en Johan ook goed zijn geweest. Ik betreur het zo lang duurde om terug te komen op bezoek met je mee.

Ik dank u allen voor het denken van me en praat tegen me. Het is goed om te weten dat ikvrienden over de hele wereld die zorg.

Ik hoop dat je een goede dag vandaag!

Cindy
Gast

27 jan 2010, 17:25

dag cindy

blij te lezen dat je beter gaat,hier nog steeds zo koud,iedereen verlangt naar het zonneke xxxxx
Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

27 jan 2010, 18:40

Afbeelding
goede avond cindy
leuk hoe je schrijft ,je bent zomaar druk he lieverd
is toch leuk zo van verre een bericht
ik wens je hele fijne avond
en weet dat ik aan je denk
met josie gaat het nog niet goed
afwachen cindy
tot de volgende keer
en ja engels kan ik helaas niet wel duits
liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

31 jan 2010, 15:12

Hi, I had told you once before that I might lose my job, but after 24 years service, the company gestopt.Dat is very emotional when you get to hear, and I am very hard time.
I have tomorrow to apply for a different company and I hope for the best.
Dear greetings from Magrit :cry:

Afbeelding

ghyra
Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
Locatie: Nijmegen

31 jan 2010, 20:35

Hi Cindy, I try it again to write in English but is so long ago, but I can weather a bit bijhouden.het will not always well written, but you read it so you know what I mean.
Fortunately everything is well with jou.hier the cold weather and cold winter snows weer.echte.
Kind regards .......
cindy this iss translated by sennet,so you can see,some words
are not translated.what i am now write i do it myself :roll:
its long ago,but i try it :wink:
many greetings from me to you.....
the spring is beginning,21 march.....
:wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

03 feb 2010, 20:05

Afbeelding
KOM JE FF GOEDE AVOND WENSEN LIEVE CINDY
IS ALLES OKE MET JOU EN KLEINKIND
LIEVE GROETJES WENST RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
Gast

11 feb 2010, 20:04

hoe gaat het nog met je,cindy?ik weet het ,is al een poosje geleden hé
hier is het nog steeds zo koud,we verlangen allemaal naar het zonneke
ik geef je heel veel liefs!!!!!
Afbeelding

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

12 feb 2010, 17:49

Afbeelding

HAPPY VALENTIJN,
GREETINGS Magrit :wink:

ghyra
Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
Locatie: Nijmegen

13 feb 2010, 19:16

Afbeelding
cindy a happy valentine..........
many greetings....... :wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

yeaux-yeaux
Lid geworden op: 23 sep 2009, 22:07

15 feb 2010, 14:52

magrit schreef:Hi, I had told you once before that I might lose my job, but after 24 years service, the company gestopt.Dat is very emotional when you get to hear, and I am very hard time.
I have tomorrow to apply for a different company and I hope for the best.
Dear greetings from Magrit :cry:
Geachte Magrit,

Ik vind het jammer dat u uw baan verloren. Heb je nog een gevonden? Het is zo moeilijk als er geen geld. Heeft Nederland heeft wat wij noemen werkloosheid? Onze regering betaalt geld voor een paar maanden totdat je een baan kunt vinden. Ik hoop dat je een nieuwe baan gevonden. Dat is eng niet weten. Are you doing ok? Heeft u iets nodig? Ik hoop dat u aan het doen bent ok en kunnen verblijven in uw huis. Vraag mij om hulp als je iets nodig hebt.

Ik vind het jammer dat het zo lang duurde om terug te komen. Ik heb reizen rond Texas presenteren workshops over het werken met tieners.

Laat het me weten hoe je aan het doen bent ok?

Je bent in mijn gebeden.

(Ik heb met een andere persoon weer die spreekt Nederlands, maar ze is er in Nederland. Ik krijg op mijn Nederlandse vertalingen veel gebruik!)

Cindy

yeaux-yeaux
Lid geworden op: 23 sep 2009, 22:07

15 feb 2010, 14:59

RIEKSKE schreef: goede avond cindy
leuk hoe je schrijft ,je bent zomaar druk he lieverd
is toch leuk zo van verre een bericht
ik wens je hele fijne avond
en weet dat ik aan je denk
met josie gaat het nog niet goed
afwachen cindy
tot de volgende keer
en ja engels kan ik helaas niet wel duits
liefs riekske
Hallo RIEKSKE!

I miss you! Ik hoop dat je had een leuke dag Valentijnsdag.

U zei Josie is ziek weer. Wat heeft Josie hebben? Heeft ze hebben dezelfde ziekte of houdt om andere ziektes? Ik ben zo bang voor haar. Ik weet dat u ook zorgen.

Ik wens voorjaar zal vroeg komen, zodat het koude weer en de sneeuw zal voorbij zijn. Het is sneeuwt hier ook.

Ik heb een vriend die hier woont. Ze is uit Nederland. Ze liet me foto's van het dorp dat er geen wegen. Er zijn slechts grachten. Nederland is mooi! Zoveel bloemen en de huizen zijn zo mooi. Misschien een dag toen ze reist terug daar, zal ik in staat zijn om een vliegticket kopen en gaan met haar. Ik zou graag zien uw huis.

Ze probeert me te helpen Nederlands te leren. Ik heb ook gesproken met een vriend die daar woont in Nederland en ze komt naar de Verenigde Staten in april om hier te bezoeken.

Ik ben zo blij om vrienden te hebben in Nederland. Ik zegiedereen hier over jullie allemaal. Dank u voor een goede vriend voor mij.

Liefs,

Cindy

yeaux-yeaux
Lid geworden op: 23 sep 2009, 22:07

15 feb 2010, 15:05

ghyra schreef:Hi Cindy, I try it again to write in English but is so long ago, but I can weather a bit bijhouden.het will not always well written, but you read it so you know what I mean.
Fortunately everything is well with jou.hier the cold weather and cold winter snows weer.echte.
Kind regards .......
cindy this iss translated by sennet,so you can see,some words
are not translated.what i am now write i do it myself :roll:
its long ago,but i try it :wink:
many greetings from me to you.....
the spring is beginning,21 march.....
:wink:
Ghyra hallo!

Uw Engels is erg goed! Ik weet dat sommige mensen die hier wonen, die vanuit Nederland en ze spreken Engels heel goed. Ze proberen me leren meer over de Nederlandse taal. Toen ze me e-mail, schrijven ze de woorden in zowel het Nederlands en Engels, zodat ik kan zien hoe woorden worden gebruikt. Een vriend is leer mij het verschil van Lieve, lievard en liefs. Ik heb veel te leren. Ik heb ook een vriend in Zuid-Afrika die al lesgeven mij Afrikaans. Hij zegt dat het dicht bij de Nederlandse taal. Ik zal gaan naar Ethiopië in mei 2011 en zijn leren Amhaars. Ik weet hoe om te zeggen "dank u" "vrede" "hallo" en diverse andere woorden, als het geval ik verloren.

Het is goed om te horen van je. Ik ben blij dat ik heb vrienden in Nederland. Ik hoop dat het voorjaar komt binnenkort ook. : wink:

Liefs

Cindy

yeaux-yeaux
Lid geworden op: 23 sep 2009, 22:07

15 feb 2010, 15:09

zon schreef:dag cindy

blij te lezen dat je beter gaat,hier nog steeds zo koud,iedereen verlangt naar het zonneke xxxxx
Hallo zon!

Ik hoop dat je had een prachtige dag Valentijnsdag ook! Het is ook koud met sneeuw hier. Ik kan niet wachten tot het voorjaar. Ik zag foto's van Nederland en het is mooi !!!!!! Ik hoop dat ik er een dag te bezoeken. Dus veel bloemen!

Ik hoop dat je het goed doen. Ik mis al mijn vrienden daar en zal proberen om vaker te schrijven.

Je bent een goede vriend. : D

Cindy