Wat....

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

poekie57
Lid geworden op: 24 aug 2009, 18:04

17 okt 2009, 08:47

Wat doe je als je na al die jaren tot het besef gekomen bent dat je het allemaal verkeerd hebt aangepakt en er geen weg meer terug is?
Je zit daar alleen zonder iemand die je troosten kan, tenzij een anoniem mailtje naar dit forum. Te laat om nog iets te kunnen beginnen en te vroeg om te stoppen.

bobby1940
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:02

17 okt 2009, 09:15

poeky 57 het is nooit te laat om te herbeginnen,ik weet eigentlijk niet over wat het gaat maar voor alles is er een oplossing,denk er aan na regen komt zonneschijn groetjes

poekie57
Lid geworden op: 24 aug 2009, 18:04

17 okt 2009, 11:03

Gewoon, dat ik niets van mijn leven terecht gebracht heb, ooit gehuwd, gescheiden, een kind dat me niet meer wil zien, geen vrienden enz...

sanne
Lid geworden op: 19 jan 2005, 23:04
Locatie: vlaanderen

17 okt 2009, 11:06

Poeki,
Alles in het leven heeft een zin, ook de dingen die jij zogezegd volgens jouw aanvoelen verkeerd hebt gedaan. Denk daar eens over na, en bekijk eens welke weg jij en de anderen zijn opgegaan.
Ik kan begrijpen hoe jij je voelt, maar ook deze periode heeft zijn zin.
Als je je positief kan opstellen, ook in de twijfels aan jezelf, dan kan je leven een nieuwe weg opgaan. Deze periode in je leven moet je benutten om alles eens op een rijtje te zetten. Je zal zien, je hebt het nog zo slecht niet gedaan als je zelf denkt. Geef jezelf eens wat krediet.
Iedereen leeft met twijfels over hoe hij zijn leven heeft aangepakt.
De moed niet opgeven. Zie dit als een verrijking voor je persoonlijke groei en voor de goede jaren die nog moeten komen.
sanne
Laatst gewijzigd door sanne op 17 okt 2009, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.

poekie57
Lid geworden op: 24 aug 2009, 18:04

17 okt 2009, 11:13

als je af en toe een duwtje in de goei richting kreeg of een complimentje, 't zou mss beter gaan. Maar je moet mooi zijn en groot en slim en wat nog allemaal om geliefd te zijn. Ben je dat niet, tel je niet mee. Je kansen die je krijgt zijn dan ook veel kleiner (op alle vlakken)
Gast

17 okt 2009, 19:34

hallo poekie,

je hebt geen zelfvertrouwen, iedereen in zijn leven, heef wel eens iets fout gedaan, of zou het anders willen zien,
uit elke fout die ik deed, leerde ik veel,
en mooi zijn slank en groot, meisje het zit vanbinnen, het buitenste teld niet mee, vrienden moet je maken door zelf buiten te komen, en te praten.
Je mag zeker niet aan zelfbeklag doen,
Ik denk dat je zich zelf onderschat, iedereen heef gebreken en heel veel gaven, ook jij hoor,

een voorbeeld, mijn vader is 87 jaar nog heel goed, en ze staan in de rij de vrouwen, pa is tegen iedereen vriendelijk, meer wil niets meer, of gewoon vriendschap, is ook een hoge leeftijd he.

het is maar om je te zeggen, nooit te oud om te leren, of vrienden te maken.

Ik wens je heel veel moed, en sterkte toe,

dikke knuffel liefs nine.

poekie57
Lid geworden op: 24 aug 2009, 18:04

17 okt 2009, 19:36

tja, ik weet het niet. En ter info ik ben geen meisje.
bakker

17 okt 2009, 20:30

Poekie 57 , heel veel mensen hier op het forum zullen u kunnen zeggen en bewijzen dat dit wat u schreef onzin is :

" Maar je moet mooi zijn en groot en slim en wat nog allemaal om geliefd te zijn. Ben je dat niet, tel je niet mee. Je kansen die je krijgt zijn dan ook veel kleiner (op alle vlakken "

poekie57
Lid geworden op: 24 aug 2009, 18:04

17 okt 2009, 20:34

Wel beste Bakker, probeer dan maar eens als 50+er eens op zoek te gaan naar een partner, en je ten eerste niet over de opgesomde eigenschappen beschikt en om het nog beter te maken, ziek en kaal bent.
Je schrijft naar honderd mensen en niet één reageert. Dus kom me niet vertellen wat ik schrijf dikke kul is want je weet zelf niet waarover je het hebt. En het spijt me dat dit zo cru klinkt maar zo is het nu eenmaal, maar die mensen die uw stelling kunnen bewijzen zijn er over het algemeen mensen die slank zijn, vitaal enz...zijn. En als dat uw manier is van iemand te troosten dan bedank ik daar wel even voor.
Gast

17 okt 2009, 20:56

poekie dan ben je een man he, sorry hoor,
en wat maak dat uit, voor vriendschap!!!
voor een relatie op te bouwen, het zijn er veel die eenzaam zijn,
maar geduld man, ga zoveel mogelijk overal heen, en leer mensen kennen,

ik wens je het beste, en wil iedereen gekukkig zien, ook jij poekie,

knufff nine.
Gast

17 okt 2009, 21:35

poekie wel te rusten, en gezond en blij morgen weer op,

Afbeelding

goede nachtrust

SDW
Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Locatie: ANTWERPEN- BELGIE

18 okt 2009, 03:50

POEKJE,

Blijf niet in je hoekje zitten maar kom buiten.

Vertel eens welke hobby's hebt of had??

En kom maar nu en dan eens praten
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
bakker

18 okt 2009, 10:16

bakker schreef:Poekie 57 , heel veel mensen hier op het forum zullen u kunnen zeggen en bewijzen dat dit wat u schreef onzin is :

" Maar je moet mooi zijn en groot en slim en wat nog allemaal om geliefd te zijn. Ben je dat niet, tel je niet mee. Je kansen die je krijgt zijn dan ook veel kleiner (op alle vlakken "
Dat schreef ik poekie .
En als u daarop zegt :
"Wel beste Bakker, probeer dan maar eens als 50+er eens op zoek te gaan naar een partner, en je ten eerste niet over de opgesomde eigenschappen beschikt en om het nog beter te maken, ziek en kaal bent.
Je schrijft naar honderd mensen en niet één reageert "

dan wil ik u zeggen poekie , dat ik het helemaal niet heb over het zoeken naar een partner .
Als je moeilijk of zelfs geen partner vindt wil dat toch niet zeggen dat je niet geliefd bent door anderen, dat je niet meetelt ?
U veralgemeent één probleem en trekt daar conclusies uit voor een gans leven , dat is fout.
Sorry dat ook ik cru klink maar ik geef u mijn mening en blijf erbij dat hier heel wat mensen zijn die niet mooi zijn, niet groot , niet slim misschien zelfs maar die zich toch geliefd voelen en toch meetellen.

fien38
Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36
Locatie: haacht

06 nov 2009, 13:34

Hallo Poekje,


------Afbeelding


Hier een bloemeke speciaal voor jou.
Zet het maar naast je PC en denk alleen: ik ben wie ik ben.
Daar kun je niks aan veranderen
wel aan je negatieve gedachten
Gisteren is voorbij
morgen moet nog komen
dus Poekje leef vandaag en zie alleen de mooie dingen.
Wees niet meet negatief maar denk positief.
Ik ben een vrouw en het heeft lang geduurd voor ik dat kon
Probeer het eens Poekie
Lieve groetjes
Fien 65+
Vergeven is tweemaal beminnen

poekie57
Lid geworden op: 24 aug 2009, 18:04

06 nov 2009, 14:09

Bedankt Fientje, net nu ik weer een dipje had. XXX