Dramatische eerste "lentedag" ...

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

fmedaer
Lid geworden op: 28 okt 2005, 18:40

18 mar 2010, 23:39

Dit schreef ik vandaag op mijn blog :

Dramatische eerste lentedag ...

Het is vanzelfsprekend dat we in ons blog op het "seniorennet" even blijven stilstaan bij het verschrikkelijke ongeval dat deze namiddag in Bocholt gebeurde.

De eerste echte lentezon en -warmte nodigden senioren uit om een gezellig fietstochtje te maken. Maar ... de tocht eindigde in een drama met doden en gekwetsten. Onze gevoelens van deelneming gaan uit naar de families, vrienden en kennissen van de slachtoffers. Woorden schieten tekort om ook maar bij benadering de gevoelens van onmacht en verdriet aan te geven. Ook voor de tractorbestuurder en zijn familie is het een drama.

Deze namiddag waren we nog met meer dan 80 vrijwillig(st)ers samen in het Rusthuis te Stokkem en velen van ons zetten zich heel regelmatig in voor senioren. Ook onze groep telt naast het koor ook een fietsclub ... Als je de fijne sfeer kent die daar heerst en die door de regelmatige bijeenkomsten al fietsend of zingend nog intenser wordt, dan kun je een beetje aanvoelen wat het voor die groep en hun familieleden en vrienden moet betekenen.

Morgenavond ga ik weer proberen om een groep senioren een gezellige avond te bezorgen met muziek en zang. We zullen alleszins beginnen met een minuut stilte...

Onze innige deelneming aan alle betrokkenen.
Frans Medaer

SDW
Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Locatie: ANTWERPEN- BELGIE

19 mar 2010, 05:35

ONZE DEELNEMING aan de getroffen FAMILIES en een SNEL en

VOLLEDIG HERSTEL voor de gewonden GEWENST



Een ONGELUK ligt op een KLEIN PLAATSKE !!!
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
Gast

28 mar 2010, 17:58

ook ik denk aan die mensen !!!! een echt drama !!
wil ook mijn steun betuigen aan de getroffen fammillies