scheiding

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

tesje
Lid geworden op: 10 sep 2010, 13:42

10 sep 2010, 13:50

Ik ben 22 jaar getrouwd geweest,nog,maar plots toen we op vakantie waren is mijn zon opgestapt . De reden was voor mij onbekend , al denk ik dat mensen uit seniorennet haar beinvloed hebben om deze beslissing te nemen , net ervoor had ze enkele uren bezig geweest op de site.

Ik denk persoonlijk dat het internet onze relatie kapot heeft gemaakt , mensen die dit lezen en weten waarover dit gaat en over wie,zou ik graag willen dat ze helpen dit terug recht te zetten.
Ik zit vol verdriet met ons hondje Tes die ook heel hard treurt .
Waarvoor dank

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

10 sep 2010, 13:53

8O wat een triest nieuws, snap niet wat er gebeurd is?
Betreft het iemand op dit forum dan???
Waar kunnen we ze bereiken?
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

fien38
Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36
Locatie: haacht

12 sep 2010, 12:29

tesje schreef:Ik ben 22 jaar getrouwd geweest,nog,maar plots toen we op vakantie waren is mijn zon opgestapt . De reden was voor mij onbekend , al denk ik dat mensen uit seniorennet haar beinvloed hebben om deze beslissing te nemen , net ervoor had ze enkele uren bezig geweest op de site.

Ik denk persoonlijk dat het internet onze relatie kapot heeft gemaakt , mensen die dit lezen en weten waarover dit gaat en over wie,zou ik graag willen dat ze helpen dit terug recht te zetten.
Ik zit vol verdriet met ons hondje Tes die ook heel hard treurt .
Waarvoor dank
Vergeven is tweemaal beminnen

fien38
Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36
Locatie: haacht

12 sep 2010, 12:30

tesje schreef:Ik ben 22 jaar getrouwd geweest,nog,maar plots toen we op vakantie waren is mijn zon opgestapt . De reden was voor mij onbekend , al denk ik dat mensen uit seniorennet haar beinvloed hebben om deze beslissing te nemen , net ervoor had ze enkele uren bezig geweest op de site.

Ik denk persoonlijk dat het internet onze relatie kapot heeft gemaakt , mensen die dit lezen en weten waarover dit gaat en over wie,zou ik graag willen dat ze helpen dit terug recht te zetten.
Ik zit vol verdriet met ons hondje Tes die ook heel hard treurt .
Waarvoor dank
Vergeven is tweemaal beminnen

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

12 sep 2010, 16:27

Tesje,

ik kan je verdriet begrijpen en weet ook over welk forum je het hebt.
Maar ik denk niet dat dit forum iets met het vertrek van Zon te maken heeft. Althans, daar heb ik op dat forum nooit wat van gemerkt!
Ik denk niet (al de mensen kennende van dat forum) iemand er zou op aangestuurd hebben voor wat er nu gebeurd is! Ook de reden hiervan is ons onbekend.
We zouden ook niet liever willen dat alles terug in orde komt.
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...