depressie

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

powerlight
Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:37
Locatie: leuven

17 dec 2010, 19:28

Vind het spijtig dat je na een mislukte relatie van samenwonen datingsites gebruikt en weinig mannen serieus iets willen beginnen. Zelf heb ik vrienden gesteund in een moeiljke periode op het werk zo goed mogelijk iedereen geholpen, maar als je zelf in de put zit heeft niemand je nodig.Ouders en de zus willen de situatie ook niet begrijpen kan juist bij huisarts terecht.De meeste mannen hebben geen inzet meer om iemand te leren kennen, ze willen hulp om hun huishouden ,sommige maken al een probleem wanneer je een hond bezit, indien je iets minder leuk meemaakt kan je het beter tegen een man niet vertellen want ze willen alleen plezier. Veel mannen gedragen zich egoistisch ze houden juist rekening met zichzelf en alles moet op hun manier gebeuren zelfs om langs te gaan op bezoek.Dit is een zware periode om door te geraken als je alleen bent en je serieus je best doet om begrip en respect te geven en te krijgen.Als je alleen valt moet je terug op zoek om je te ontspannen als alleenstaande .Na regen komt schijnt zonneschijn.
Gast

18 dec 2010, 11:04

het is pas als je in de miserie of verdriet bent,dat je dan je beste vrienden leert kennen !!!

maar hier op seniorennet,heb ik pas echte vrienden leren kennen!!!
laat je niet ontmoedigen,ik spreek uit ervaring!!!

ik wens je het beste

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

19 dec 2010, 17:54

Afbeelding
Ik wens je veel sterkte en doorzetting vermogen.Magrit :wink: Afbeelding

Ann59
Lid geworden op: 22 mar 2011, 20:39
Locatie: Brussel

06 apr 2011, 01:51

Het is alsof ik mezelf hoor praten
Je bent alleen en al wat je wil is een schouder waarop je kan rusten
Familie wil van niks weten
Je staat er alleen voor
Jij was er voor iedereen
maar als jij iemand nodig hebt .....niemand, ze hebben allen iets te doen dat belangrijker is
Het is alsof je doorzichtig bent
alsof je overbodig bent
maar dat ben je niet,
ik vond jouw berichtje belangrijk,
ik was niet alleen met dat gevoel
voor mij was dat belangrijk, het troostte me, gaf me kracht
dank je dat je er bent
Morgen is een nieuwe dag