wat hebben wij toch gedaan?

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

corsatje
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:27
Locatie: W. Vlaanderen

18 dec 2010, 15:12

28 oktober moest een heuglijke dag worden, ik moest niet werken, we gingen tekenen om een huis te kopen. Maar o wee, bleek achteraf wat een miskoop we deden. Vele verborgen gebreken, vele duizenden euros onvoorziene kosten en werk, werk, werk! Mijn vriend werkt daar nu al 6 weken elke dag, en nog zien we er geen eind aan. Wij zouden samen op 1 januari op pensioen gaan, we moeten nu wel werken om het huis leefbaar te maken, en wij die dachten van een onbezorgde oude dag tegemoet te gaan. Al onze spaarcentjes in dat huis, en toch is en blijft het een oud huis, hoeveel kosten we er ook aan doen. Maar toch denken we een beetje positief: binnen 10 jaar is het van ons, maar wat kan er al niet gebeuren in 10 jaar?, en intussen zijn wij dan ook zoveel ouder. Dus: één goede raad: bezint eer ge begint!
lieve mamie van 5 schattige kleinkindjes
plichtsbewuste onhaalmama, ondertussen sedert nieuwjaar deze activiteit gestopt.
hou van wandelen, fietsen, mijn kleinkindjes en kindjes in het algemeen.

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

19 dec 2010, 17:50

Afbeelding
Veel liefs van Magrit :wink:

De Hulk
Lid geworden op: 17 jul 2009, 13:48
Locatie: The Netherlands

13 jan 2011, 21:34

Volgens mij staat in het Burgerlijk Wetboek dat je in dat soort gevallen bij verborgen gebreken en die de verkoper normaal gesproken had kunnen weten en had moeten doorgeven, de verkoper daarvoor aansprakelijk kunt stellen.

Heb je een rechtsbijstandverzekering? Je kunt ook een advocaat in de arm nemen. Weet niet hoe dat in België geregeld is.
OS, MS Windows 7 Ultimate 64-bit. CPU, Intel Core i7 950 @3.07GHz. RAM, 6.0GB 535MHz. NVIDIA GeForce GTX 460. SSD 80GB, HDD 2x1TB. NIS 2011, IE8 en WLM.

corsatje
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:27
Locatie: W. Vlaanderen

15 mar 2011, 09:23

het huis is grotendeels opgeknapt, boven is alles vernieuwd, de living is in orde! Elektriciteit volledig vernieuwd. De rest laten we aan anderen over, het huis staat terug te koop! We hopen er gauw vanaf te zijn en blijven in het appartementje wonen!
lieve mamie van 5 schattige kleinkindjes
plichtsbewuste onhaalmama, ondertussen sedert nieuwjaar deze activiteit gestopt.
hou van wandelen, fietsen, mijn kleinkindjes en kindjes in het algemeen.

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

17 mar 2011, 17:28

AfbeeldingCorsaatje,
Veel geluk met de verkoop van jullie huis!
Groeten van Magrit :wink:

corsatje
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:27
Locatie: W. Vlaanderen

02 jul 2011, 09:25

het huis is verkocht, het heeft niet lang geduurd, nu nog het schrijven bij de notaris en het is passé! We hebben er veel in gewerkt, een ander zal ervan genieten, het is hen gejeund; Wij zijn uit onze kosten, we hebben er niets aan over maar ook niet tekort, alleen alle uren die we er werkten zijn gratis voor niets geweest. We hebben een goeie les gehad.
Wie zei ook weer dat je met ouder worden ook slimmer wordt?
Nu zullen we wel 2 keer nadenken eer we nog iets kopen, en zeker geen huis meer, we zullen nu verder van het leven genieten, mijn vriend en ik samen in ons knusse appartementje en af en toe eens een reisje.
lieve mamie van 5 schattige kleinkindjes
plichtsbewuste onhaalmama, ondertussen sedert nieuwjaar deze activiteit gestopt.
hou van wandelen, fietsen, mijn kleinkindjes en kindjes in het algemeen.