mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

23 sep 2011, 23:14

Lieve Gerarda,

we zijn blij dat het je vandaag wat gelukt is... waarschijnlijk een dag dat je niet "gevallen" bent.... Je zal nog wel veel dagen meemaken met vallen en opstaan... maar dat is de enige manier om te leren lopen....
Maar ik hoop ook dat je af en toe eens komt vertellen hoe het met je gaat... en dat is gewoon uit bezorgdheid om jou... We weten wat je meemaakt en dat beroert ons natuurlijk...
Ben je in het weekend iets van plan? Want zo'n weekend kan best wel moeilijk zijn....
Hopelijk heb je nu ook nog een rustige nacht...

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

25 sep 2011, 11:53

Lieve Gerarda,

we hopen dat het weekend een beetje vlotjes verloopt en dat je wat kan genieten van het mooi weer...

Afbeelding

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

25 sep 2011, 15:15

falcon1 schreef: Lieve Gerarda,

we hopen dat het weekend een beetje vlotjes verloopt en dat je wat kan genieten van het mooi weer...

Afbeelding

Liefs,

Veertje & Falcon
Ja hoor ,het weekend is redelijk goed geweest.Normaal is de zondag gewoonlijk triestig ,maar vandaag heb ik het bezoek gehad van mijn zoon en een gezellig telefoontje met een vriendin. Ben dan nog een uurtje naar het park geweest en het gaat wel goed vandaag.

Bedankt voor uw berichtje en groetjes voor u beiden
Gerarda
e

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

25 sep 2011, 20:09

Lieve Gerarda,

fijn te horen dat je weekend vrij goed verlopen is. Hopelijk heb je ook een en ander wat van je kunnen afpraten...

We wensen je nog een fijne avond en rustige nacht.

Liefs en dikke nachtknuff,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

26 sep 2011, 21:06

Hallo Gerarda, fijn dat je een goed weekend had,
stilaan komt er af en toe een dag dat het iets beter gaat,
natuurlijk is het daarom nog niet helemaal over
Moeilijk momenten komen er zeker nog wel
Maar geniet van elke "goeie" dag :)
Het geeft je energie om door te gaan
Een avondgroet en een sterkte-hug
Slaap lekker en tot nog eens :wink:
Oma-C
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

27 sep 2011, 20:08

Oma-C schreef: Hallo Gerarda, fijn dat je een goed weekend had,
stilaan komt er af en toe een dag dat het iets beter gaat,
natuurlijk is het daarom nog niet helemaal over
Moeilijk momenten komen er zeker nog wel
Maar geniet van elke "goeie" dag :)
Het geeft je energie om door te gaan
Een avondgroet en een sterkte-hug
Slaap lekker en tot nog eens :wink:
Oma-C
Bedankt Oma-C Die steun van jullie doet zeker veel deugd.
Vandaag was het dan mijn verjaardag en ik heb nog veel aandacht gekregen van de kinderen en vrienden en dat was een dag met afwisseling en weinig traantjes.

Groetjes Gerarda

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

28 sep 2011, 10:18

Gerarda,

ik kom je nog een fijne dag wensen...
Spijtig dat ik niet meer kan reageren want ik zit nu in Limburg voor mijn werk. Als het meevalt ben ik deze avond terug aan het zeetje...

Nog een dikke knuff... en verzorg je goed hé...

Liefs,

Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

28 sep 2011, 13:27

falcon1 schreef: Gerarda,

ik kom je nog een fijne dag wensen...
Spijtig dat ik niet meer kan reageren want ik zit nu in Limburg voor mijn werk. Als het meevalt ben ik deze avond terug aan het zeetje...

Nog een dikke knuff... en verzorg je goed hé...

Liefs,

Falcon
Ja Falcon ik ben wel een beetje jaloers van u hoor aan het zeetje wonen. Ikzelf ben van Oostende maar ik ben de liefde gevolgd naar Gent met plezier hoor en nooit beklaagd maar zelfs tot nu toe verlang ik nog altijd naar de kust. Wij hebben toen later iets gekocht zo een 20 min rijden van Knokke en dat deden we dikwijls s'avonds wandelingen langs de dijk heerlijk.
Mijn schoonouders woonden in De Panne op de Lucien maskenslaan (als ik het goed zeg?)Maar ze hadden er een appartement en dat hebben we toen verkocht omdat het te ver was van bij ons.Had dit in Oostende of Knokke gestaan zou ik het nooit verkocht hebben.Maar ja , we hebben niet altijd ons leven zoals we willen hé. Het voornaamste was mijn man en dat was prima.

Groetjes Gerarda

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

28 sep 2011, 23:24

Lieve Gerarda,

elk dorp of stad heeft zijn charmes hoor...
Ik ben nu wel een echte Limburger in hart en nieren... maar heb me ook snel aangepast aan het kustleven hoor...
En vermits jezelf van de kust bent en je het soms een beetje moest missen... je bent hier altijd welkom hoor... om eens uit te waaien...

Mij maakt het eigenlijk niet uit waar ik woon.... maar het belangrijkste wat je schreef is je laatste zin!

Hoe is het nu eigenlijk met jou? Heb je al een beetje rust gevonden?
Waarschijnlijk nog veel ups en downs... maar hierboven gaan ze alles wel voor je regelen hoor... daar moet je op vertrouwen!

We wensen je een fijne avond (als je nog niet slapen bent tenminste), en anders... hopelijk een rustige nacht...

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

02 okt 2011, 11:39

Nog even wat sterkte sturen, en een beetje moed :?
Afbeelding
groetjes,
Oma-C
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

03 okt 2011, 10:51

Hallo Oma c en Falcon.Het gaat tamelijk goed met mij. Ik heb dit week end voor de eerst maal twee dagen niet geweend ,hoewel ik toch veel aan hem denk. maar gisteravond laat werd het me wat teveel. Maar nu gaat het weer beter en ik heb vandaag mijn kleinzoon bij mij en dat zal mij ook goed doen dat ik niet alleen ben.
Mooi kaartje Oma c en inderdaad moest ik een hondje hebben zou dat waarschijnlijk ook beter zijn, maar ik kan er niet elke dag mee wandelen en daarbij woon ik nu in een rijhuis en dan heb ik niet graag dat er veel geblaft word . Ik hou graag rekening met de buren.
Ik heb er hier soms eentje van de kinderen als logé als ze op reids gaan , en ik ondervind dat het te vermoeiend is voor mij.

Groetjes Gerarda

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

03 okt 2011, 14:20

Lieve Gerarda,

fijn om te horen dat het je al wat beter lukt!
De ene dag is de andere niet hé... Maar een weekend is meetsal het moeilijkste... Iedereen gezellig genieten, en dat is iets wat jij nog niet echt kan hé...
En nu kleinkind op bezoek. Die houden je meestal wel bezig... heb je terug even iemand om voor te zorgen... iemand die jou nodig heeft!

Ik hoop voor jou dat je het deze week ook nog wat rustig kan houden, of beter gezegd dat ze je niet met vervelende dingen gaan lastig vallen...
Geniet in elk geval nog wat van het mooie weer!

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

06 okt 2011, 00:14

Lieve Gerarda,

ik heb even teruggelezen en kan me nu wel echt voor de kop slaan!!!!! :oops: :oops: :oops:
Proficiat met je verjaardag!!!!! Al was het op 27 september :oops:
Maar ik vind het wel goed dat je die dag goed doorstaan hebt!... Het was zo weer eentje van de eerste keer iets beleven zonder Marc.... Maar gelukkig hebben je kinderen en vrienden je dag toch goed gemaakt.

Nog veel sterkte!

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

06 okt 2011, 21:34

Goeie avond Gerarda,
Ik ben er even niet geweest en ik zie nu ook pas
(dankzij het berichtje van falcon)
dat ik erover gelezen heb :oops: over jouw verjaardag
Ik schaam me, toch nog een late verjaardagswens
en het is zeker welgemeend.
Op de wensen-topic ga ik elke dag de mensen feliciteren
als je daar tussenstond dan heb ik het wel gedaan.
Ik wou je nog een beetje goede moed komen brengen.
Ik kan ook geen hondje houden want ik een allergie
voor dieren :oops: Jammer, maar de gezondheid gaat voor hé :wink:

Nog een fijne avond en slaapwel voor straks
Groetjes, Oma-C
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

06 okt 2011, 23:33

Lieve Gerarda,

we komen je nog een fijne avond en rustige nacht wensen...
Hopelijk waren er toch wat meer ups dan downs...

Afbeelding

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...