cvs en fibromyalgie

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

nightwish
Lid geworden op: 18 apr 2008, 18:16
Locatie: Diest

24 mei 2011, 19:35

hallo,

heb al jaren last van cvs en fibro(daardoor duurt het soms lang voor ik op het forum verschijn),ik ben het beu, en moe van het moe zijn!
Kan iemand me helpen?heb al zoveel geprobeerd,nochtans moet ik zeggen, het produkt "xango"neem ik al meer dan een jaar in en heb hier toch wat winst mee, maar heb bovendien nog een "frozen shoulder" ook al meer dan zes maand,de tweede al, de eerste was in mijn andere schouder!
Ik word depri van al dat pijnlijk gedoe,
sorry voor mijn reactie, maar tmoest me van mijn hart!
groetjes jenny(nightwish).
vrienden zijn als sterren, je kunt ze niet altijd zien maar ze zijn er!

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

26 mei 2011, 06:56

Afbeelding

hallo lieve jenny
ik kom je sterkte wensen
en babbel gerust verder bij ons lieverd zodat je wat op andere gedachten komt
ik was blij dat je daar kwam probeer elke dag ff te komen voor aflijding lieverd ,niet dat je pijn en moeheid daar weg gaat
maar je hept wat afwisseling
knuf riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Jen
Lid geworden op: 17 sep 2006, 11:54
Locatie: naast Ambiorix

31 mei 2011, 10:22

In Duitsland heb ik een zalf gevonden die me goed helpt Kytta van Merck
Het is een natuur product dat in België verkocht wordt onder de naam Flexagile. Het verzacht de pijn bij mij maar goed de bijsluiter lezen want er zijn zoals voor alles bijwerkingen. Ik heb er tot hiertoe echter geen ondervonden. Het is verkrijgbaar zonder doktersvoorschrift.
v.g. Jen 65+
Het leven is een schouwtoneel ieder krijgt z'n rol en speelt z'n deel (Vondel)

nightwish
Lid geworden op: 18 apr 2008, 18:16
Locatie: Diest

31 mei 2011, 11:23

Bedankt voor jullie troostende berichtjes hé!
Ik ga alvast die zalf eens uitproberen, laat dan wel iets weten of het helpt!
thanks! :wink:
vrienden zijn als sterren, je kunt ze niet altijd zien maar ze zijn er!

Jen
Lid geworden op: 17 sep 2006, 11:54
Locatie: naast Ambiorix

31 mei 2011, 11:25

Graag gedaan en ja laat iets weten kan mss ook anderen helpen hé
gr Jen 65+
Het leven is een schouwtoneel ieder krijgt z'n rol en speelt z'n deel (Vondel)

fien38
Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36
Locatie: haacht

02 jun 2011, 11:43

Hallo Jenny,

Sorry dat ik zo laat ben om te antwoorden, ook voor jou Jenneke.

Ik ken die gel en hij helpt inderdaad heel goed alleen er is een nadeel
dan weet ik niet waar ik moet beginnen en eindigen want heel je lichaam doet pijn als je Fibro hebt.

Van die Dr Maes heb ik ook al gehoord.
Lieve Jenny al de centra's voor CVS zijn gesloten omdat er zo weinig vooruitgang is in het onderzoek.
Ik voelde me net een kip die ze plukte met al die alternatieve
medicijnen en daarbij was ik er nog doodziek van.

Ik leef al 20 jaar met CVS en Fibro, volgens mij weten ze er helemaal niks van, het enige dat helpt is er leren mee leven, je grenzen kennen en naar je lichaam luisteren.

Ikzelf leef al al die jaren op pijnstillers en als het heel erg is neem ik 2 zware pijnstillers en ga naar mijn bed.
Ik slaap dan toch ongeveer twee uur en dan is het beter.

Ik hoop dat ik je een heel klein beetje raad heb gegeven.
Nog heel veel moed meisje

Voor jou en ons Jenneke nog een fijne dag
en een dikke knuffel
Fientje xxxx
Vergeven is tweemaal beminnen

Jen
Lid geworden op: 17 sep 2006, 11:54
Locatie: naast Ambiorix

02 jun 2011, 16:50

Er zijn geen mirakel middelen hiervoor maar ik ben al blij als het wel iets helpt. De zalf, een goede pijnstiller en doorbijten.
v.g. Jen 65+
Het leven is een schouwtoneel ieder krijgt z'n rol en speelt z'n deel (Vondel)

cyberoma
Lid geworden op: 12 mar 2006, 15:23

20 jun 2011, 11:42

Dag lieve mensen mijn dochter heeft ook al jaren fibro en cvs ze is lang naar leuven geweest en daar heeft de dokter zelf gezegd wat zou ik u moeten voorschrijven ?we weten zelf niet vanwaar het komt Ik hoor haar vaal zeggen ik moet mijn 7uren slaap hebben anders kom ik de dag niet door Ze gaat alle dagen werken omdat ze moet van de rva en het ziekenfonds Sommige dagen lukt het al beter dan de andere Ik hoor haar ook zeggen dat ze nu een evenwicht heeft gevonden tussen werk en rust en zo gaat het de ene dag beter dan de andere Ik hoop van ganser harte dat er iets gevonden word om al die mensen te helpen Want omdat je het niet ziet word je de meeste tijd ook niet geloofd .Heel veel goede moed en sterkte
groetjes cyberoma

fibropatiënte
Lid geworden op: 21 sep 2011, 07:14
Locatie: Roeselare

06 okt 2011, 00:19

Lid worden van een patiëntengroep is altijd positief, je komt er alle ervaringen te weten. Ik ben bij Fibroveerke vzw en voel me goed in de groep. Hou je goed!