Wie weet de remedie ?

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

11 nov 2011, 22:56

Beste Dewill... ze zijn de sleutel verloren denk ik... :lol:
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

11 nov 2011, 23:47

ik denk eerder dat dewill een mailtje naar de moderator zelf moet sturen om zijn hoekje afgesloten te krijgen...

mamacalypso
Lid geworden op: 22 nov 2002, 14:13
Locatie: Antwerpen

12 nov 2011, 00:29

Hoi Dewill,ik kom hier toch nog snel even zeggen hoe blij ik ben om u weer op het forum te kunnen lezen!ik moest dat toch hier in uw hoekje doen,want ik heb bij Héléna nog niets gepost en het is niet beleefd dat ik haar hoekje zou misbruiken hé.
lieve groetjes,mamacalypso

dewill
Lid geworden op: 14 okt 2007, 18:28

12 nov 2011, 20:08

Dag Mamacalypso ,

Fijn om jou opnieuw te horen, hoe gaat het tegenwoordig nog met jou ?

Indien jij dat wenst wil ik wel dit hoekje openhouden maar ik denk dat jij , ook als recent rouwende om overleden echtgenoot , heus wel in het hoekje van Helena welkom zou zijn .

Ik ken jou nu ongeveer 10 jaar via diverse fora denk ik en ik leerde jou , ondanks jou ietwat losbollig aandoende schuilnaam , kennen als een uiterst intelligente , fijngevoelige en bovenal medevoelende vrouw met een warm hart voor haar medemensen die nu helaas ook nog aan het zoeken is om het verlies van haar geliefde te verwerken .

Daarom durf ik je aanraden om eens in het warme hoekje bij Helena en haar vrienden aan te kloppen , ik ben er bijna zeker van dat een warm onthaal jou daar wacht .

Groet , dewill

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

12 nov 2011, 20:44

Bij mij is iedereen welkom, ik garandeer niet dat ik altijd het vrolijkste gezelschap zal zijn, dat ik zal kunnen troosten, maar ik garandeer wel dat er altijd wel iemand is die klaar staat in dat hoekje met een luisterend oor en met een lezend oog, meestal ook met een bemoedigend woordje.

Er mag ook gelachen worden. Er mag best eens een traantje vloeien.

We zitten allemaal in het zelfde schuitje dat we proberen varend te houden, ieder op zijn manier en naar zijn kunnen.

Dus mamacalypso welkom.

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

13 nov 2011, 18:57

Dat klinkt prima... dan gaan we bij Helena verder keuvelen :wink:
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...