Voor mijn mama

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Voormijnmama
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:05

24 jul 2011, 21:12

Hallo iedereen,

Vorig jaar is onverwacht mijn papa overleden. Mijn mama zit nu natuurlijk volop in het rouwproces en ik zou haar zo graag helpen. Zij is nogal sociaal en gaat graag eens winkelen, een koffietje drinken enz. Ze is niet het type om 's avonds op stap te gaan maar gewoon een midagje weg of zo of een daguitstap doet ze wel graag. Ze heeft wel een paar vriendinnen maar het lukt niet altijd om daar mee af te spreken (getrouwd, kleinkinderen enz.) Hoe en waar kan zij in contact komen met andere dames in dezelfde situatie om eens te praten of om samen eens iets te doen. Vrijwilligerswerk zou zij ook wel zien zitten maar hoe begin je daar aan ? Ik zou haar zo graag helpen.
Heeft iemand tips ?

Bedankt alvast !

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

31 jul 2011, 12:53

Beste,

ik kan wel begrijpen dat je mama het moeilijk heeft.
Maar is het niet mogelijk dat ze zelf op Sennet komt?
Er zijn hier veel forums waar je terecht kan en een babbeltje kan doen...
Soms ontmoeten die mensen elkaar ook...
Ik weet niet van welke streek ze is, of hoe oud je mama is.
Wens ze in elk geval veel sterkte...

Groetjes
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

fabieke
Lid geworden op: 03 jan 2006, 10:30
Locatie: antwerpen

21 aug 2011, 22:49

mijn man is recent overleden en ik begrijp je mama. Ik zoek ook vrijwilligerswerk te doen een halve dag in het weekend, ik werk nog. Voor je mama kan je zoeken op internet : http://www.vrijwilligerswerk.be/ daar kijk je onder vacatures en kan je zien waar ze overal vrijwilligers nodig hebben. Groetjes en sterkte,
Fabieke
als iedereen een ander een beetje helpt dan wordt de wereld mooi