Nieuw hoekje voor Angel4

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Angel4
Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Locatie: NL

13 okt 2011, 10:26

Goedemorgen lieve allemaal,

Aangezien ik nog niet zonder dit topic kan, ik kan nog niet zonder jullie steun heeft Swakke mij geadviseerd dit vervolg topic aan te maken.

Dank je wel Swakke.

Liefs,

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4




magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

13 okt 2011, 20:39

Afbeelding
Ik kom je een gezellige avond wensen en een rustige nacht!

Lieve groeten van Magrit

ghyra
Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
Locatie: Nijmegen

13 okt 2011, 20:50

Afbeelding

hallo Angel....een nieuwe topic,thx swakke :wink:
natuurlijk komen we hier op bezoek :wink:
bij jullie ook mooi weer???
komen zonnige dagen aan,wel koud,maar ideaal
wandelweer!!!!
wanneer gaat ed de lucht in :?: :wink:
foto,s maken hoor!!!!
fijne avond...laterrrrrrrrrrrrrrrr
een goede nacht...doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

ghyra
Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
Locatie: Nijmegen

14 okt 2011, 09:05

Afbeelding

goede morgen angel...een fijne zonnige vrijdag...... :wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

Angel4
Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Locatie: NL

14 okt 2011, 09:29

Goedemorgen lieve allemaal,

Wat lief van je Magrit, dank je wel.

Ik wilde eerst (gisteren) het er bij laten, het topic was "te zwaar" geworden en moest sluiten dus dacht ik, "zou ik het zonder doen"?
Maar ik kan het nog niet.

Ook lief van jou Ghyra en ja, ik geniet ook van de zon.
Nee, Ed heeft het momenteel nog te druk, zijn klanten willen dat hij werk voor 5 verricht en ze kunnen niemand anders vinden die het kan dus ......
Jammer want inderdaad is dit heel mooi weer voor die vlucht.
Hopen dat het binnenkort of zo nog "vliegweer" wordt :-)

Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.


Afbeelding

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4




ghyra
Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
Locatie: Nijmegen

14 okt 2011, 20:33

Afbeelding

hallo Angel...een fijne avond..later
een goede nacht.....tot morgen.....doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

14 okt 2011, 21:14

Swakke, heel erg bedankt om toch een nieuw topic open te doen voor Angel! Jij ook bedankt Magrit, want ik weet dat jij in het verleden dit topic volgde.
Jullie hebben een héél goede beslissing genomen om een nieuw te openen.... want dit topic is een eigen leven beginnen leiden en ik heb nu echt niet het gevoel dat het nu moet afgesloten worden.... Dus Bedankt!

Lieve Angel en Ed,

fijn hé dat we toch kunnen door gaan.... ik kan me niet voorstellen dat het hier zou stoppen hoor! Ik weet dat jullie af en toe je verhaal moet doen en een steuntje heel goed kunnen gebruiken...
Ik kijk er nu echt wel naar uit wanneer Ed de lucht in gaat (letterlijk hé :wink: ) Ik heb hier ook nog een cadeaubon lggen om zelf eens te vliegen... moet daar toch dringend werk van maken!
Angel, zie je het wat zitten met de winter voor de deur? Ik hoop dat je al wat plannetjes hebt voor de winteravonden... Maar er volgt ook de gezelligheid van kerst en nieuwjaar hé...
Trouwens weer een mooie foto die je plaatste... zelf genomen?
Pffff... ben wat de druk bezig geweest de laatste tijd, had problemen met bloeddruk deze morgen... een teken om het even rustiger aan te doen...

We wensen jullie nog een rustige avond en nacht...

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

ghyra
Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
Locatie: Nijmegen

15 okt 2011, 09:51

Afbeelding

goede morgen angel...koud maar zonnig.....
volgend wknd naar de camping voor alles
af tesluiten...hopelijk ook mooi weer.....
ga nu ff shoppen :wink: doeiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

Angel4
Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Locatie: NL

15 okt 2011, 11:09

Goedemorgen lieve allemaal,

Hoe lang is de tegoedbon van jou geldig dan Falcon?
Die van Ed een jaar.
Aankomende week gaat hij bellen om af te spreken dat hij wacht op een teken van hun wat het vliegen betreft, hij heeft er echt zin in :-)

Hoge bloeddruk .... oppassen he, daar lag ik twee jaar geleden mee in het ziekenhuis (op het randje) op de IC.
Sinds die tijd is mijn leven nogal veranderd maar ik moet je bekennen dat ik niet wist dat ik zo slordig met mijn gezondheid omging destijds.
Nu, sinds ik weet dat het zo is (mijn hartspier enz.) ben ik een heel andere levensstijl gaan aannemen en ik moet je zeggen dat het me heel erg bevalt.
Ik zou iedereen willen aanraden uit te kijken voor die bloeddruk want bijna niemand weet hoe gevaarlijk die is, ze noemde het in het ziekenhuis "de grootste sluipmoordenaar" :?

Welke foto bedoel je Falcon?
Die van onze achter en voortuin heb ik zelf genomen, de rest heeft Ed genomen.
Die van dat water met die vogels vond ik op internet, vond hem zo mooi dat ik hem hier geplaatst heb.

De lange winteravonden :-)
Tot nog toe vind ik de avonden mooi nu onze woonkamer ook zo gezellig is geworden.
Buiten donker maar dan verlichting achterin die ook op het water schijn en ik geniet er met volle teugen van want als ik dan tv lig te kijken op het launge gedeelte van de bank (vlak naast de bank is de cv en het lage en grote raam, net alsof je in de tuin bent) mis ik er niets van.
Per 1 December a.s. wonen we hier zo'n 5 jaar maar ik ben nooit gestopt met het genieten van deze tuin.

Ik denk dat het meer met je gemoedstoestand te maken heeft.
Het kan heel raar klinken maar sinds Judith (je weet wel) uit ons leven is zijn we beide rustiger geworden want drie jaar lang zijn we als de zondebokken door het leven gegaan en gingen daar zwaar onder gebukt.
We gaan ons ook niet langer meer afvragen "waarom" want het doet er niet meer toe.
Als we maar voldoende tijd krijgen om nog even samen te genieten van waar we nu net mee zijn begonnen.

Ghyra naar de camping ..... brrrrrrrr, koud hoor.
Ed is nog steeds bezig op de camping maar nu is het echt bijna klaar.
Hij moest het (qua verven) nog even hebben van het droge weer.
Ik kan niet tegen kou dus was het beter dat ik thuis bleef.

Pffffft, dat was weer heel wat he :-)

Lieve Magrit, ik moet maar steeds aan jou denken, je bent zo lief en dat je hier gebleven bent geeft me een heel goed gevoel, dank je wel.

Nu missen we onze Riekske nog maar ik duim wel voor een heerlijke vakantie voor beide.

Wens iedereen een hele fijne zaterdag, het is koud maar prachtig weer.
Tot later.



Afbeelding

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4




ghyra
Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
Locatie: Nijmegen

15 okt 2011, 18:55

Afbeelding

hallo Angel ben nu thuis hoor...heerlijk in de tuin geprutst :lol:
weer 2 bakken vol gft :roll:
volgende week ga ik....koud kan ik goed tegen,
als het maar droog is...regen daar heb ik een broertje aan dood :lol: :lol:
en donker weer...heb de kaarsen al aan binnen en buiten....
kijk ondertussen naar ajax - az.....
fijne avond...laterrrrrrrrrrrrrrrrr
een goede nacht...... :wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

15 okt 2011, 19:32

Lieve Angel en Ed,

bloeddruk is ok hoor... Is enkel als ik te lange tijd zonder rusten doorwerk...

Het is zoals je zegt... alle stoorzenders zijn bij jullie weggewerkt of blijven voorlopig toch op de achtergrond en we lezen hier ook hoe jullie herleven... Alles begint stilaan in zijn plooi te geraken...
De manier waarop je nu schrijft over je tuintje, je living, de camping, je vooruitzichten...
En als je je emotioneel sterker gaat voelen mag er al eens een tegenslag zijn, dan kan je die wel aan!

Maar als je dat zo bekijkt hebben jullie op een jaar toch wel woelige watertjes doorzwommen! Ik denk dat ik heel mijn leven iemand van zo dichtbij gevolgd heb!
En daar zijn we heel blij om!

Die foto van die eendjes en zeker nu ook van de vosje is prachtig! Dat zijn beelden die rust brengen net zoals muziek dat kan doen...
Ikzelf was vroeger een echt natuurkind... was niet binnen te houden... lag languit op mijn rug in het gras en genoot van alles rondom mij... Eigenlijk zou ik dat nog eens terug willen doen... Je gebruikt dan al je zintuigen maar op een rustgevende manier en dan kan je je echt even héél gelukkig voelen...
Soms doe ik dat ook met de jongens op mijn werk... Ze moeten dan stil liggen en zeggen wat ze horen, voelen, ruiken, zien... En geloof me... voor sommigen is het wel serieus schrikken als die sessie gedaan is. Maar je voelt wel dat na enkele weken die kinderen meer besef krijgen van de natuur...
Hier een foto die ik gemaakt heb, want het is nu paddestoelen tijd... en er zijn prachtige exemplaren bij!!!
Afbeelding

Pfff, ik moet opletten want begin hier weer een epistel af te steken :?

Eigenlijk wou ik maar zeggen dat een mens gelukkig kan zijn met niets... omdat het ook geen stress geeft...

We wensen jullie nog een fijn, zonnig weekend....

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

ghyra
Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
Locatie: Nijmegen

16 okt 2011, 09:41

Afbeelding

goede morgen angel.....weer een mooie zonnige zondag....
geniet ervan.....fijne dag.......
falcon ook oppassen hoor,tijd je rust nemen......
ja heerlijk in een weiland....maar dan denken ze
wat ligt daar dan :roll: :roll: :lol: :lol:
fijne zondag ook........
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

Angel4
Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Locatie: NL

16 okt 2011, 10:24

Goedemorgen lieve allemaal,

Ja, de natuur is geneeskrachtig, je hoeft ze alleen maar in je op te nemen met al je zintuigen.


De manier waarop je nu schrijft over je tuintje, je living, de camping, je vooruitzichten...
En als je je emotioneel sterker gaat voelen mag er al eens een tegenslag zijn, dan kan je die wel aan!


Ik schrijf zo omdat ik het voor de volle 100% tot me door wil laten dringen Rudy en het is een gevecht die je niet voor mogelijk houdt maar ik wil hem winnen en ga daar dan ook voor.
Het klopt wat ik schreef over mijn huis en tuin maar het negatieve (laten we ze de stoorzenders noemen en de pijn die ze ons gedaan hebben) speelt nog steeds in onze gevoelens en daarom is het ook vechten tegen die akelige gevoelens en trachten helemaal van het positieve te gaan genieten.

Wens iedereen een hele fijne zonnige zondag, kleed je warm aan als je naar buiten gaat en tot later.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4




falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

16 okt 2011, 19:30

Lieve Angele en Ed,

maar ik weet wel dat het niet zo simpel is hoor... :wink:

Je hebt dat goed omschreven... positief denken... dat maakt je sterk! Helaas zijn er dan ook de dingen die je herinneren aan minder goede tijden.. en in die dingen leef je natuurlijk nog!
Maar beschouw uw stulpje, dat je zo prachtig hebt uitgebouwd als een eilandje waar je je kan afschermen van het verleden en waar je tot rust kan komen.
Bouw ondertussen in jullie hart een grote burcht waardoor je ze jullie later niet meer kunnen aandoen wat ze in het verleden deden! Zet de poorten open voor diegenen die je dierbaar zijn en ontvang ze met veel liefde! En sluit de poorten voor diegenen die je pijn willen doen!

Maar het doet ons goed de manier waarop je nu schrijft...

We wensen jullie nog een gezellige avond en een rustige nacht.

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

ghyra
Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
Locatie: Nijmegen

16 okt 2011, 19:37

Afbeelding

fijne avond Angel...laterrrrrrrrrrrrr
een goede nacht.....
geniet van elkaar en elke nieuwe dag.......
ik las nog meer, :wink: meid ga ervoor......en laat je niet storen :wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............