mama

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

malthezer
Lid geworden op: 19 jun 2011, 14:21
Locatie: ergens

20 dec 2011, 14:37

mijn mama is vandaag juist een jaar overleden,ik mis haar meer dan ooit.ben haar een bloemetje gaan brengen,alles was zo stil ik hoorde precies haar stem in mijn hoofd,zo raar zonder haar.ben zelf mama en denk steeds vaker aan wat mijn kinderen gaan moeten doormaken, heeft iemand ook dat gevoel.groetjes van ergens voor allen die ergens zijn :( :( :(

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

20 dec 2011, 17:19

Malthezer,ik weet wat je bedoeld.
Mijn moeder is al 3 jaar overleden en nog steeds mis ik ze,in het beging ging ik met haar in mijn gedachten slapen en stond er mee op.
Maar stilletjes aan betert dat.Een moeder is iets heel speciaal en die kan je nooit vergeten.
Verdriet slijt wel maar gaat nooit over!

Ik wens je heel veel sterkte.

Lieve groeten van Magrit. Afbeelding

malthezer
Lid geworden op: 19 jun 2011, 14:21
Locatie: ergens

20 dec 2011, 18:15

dank u,maar kerst zal voor mij toch nooit meer zijn als vroeger :cry:

Misteryman
Lid geworden op: 15 nov 2011, 10:24
Locatie: België

20 dec 2011, 18:20

Malthezer

Ik kan me voorstellen hoe jij je voelt
op 02/07/2010 overleed mijn ma, ze was 78
op 24/10/2011 overleed mijn pa, hij was 83

Afbeelding


ik wens je heel veel sterkte in deze dagen

lieve groet
Win XP, home Edition service Pack3, AMD Athlon[tm] XP 1800+
Kloksnelheid 1.53 GHz, 768 MB
Avg free 2012, ccleaner
Gast

25 dec 2011, 18:58

Lieve Maltezer, het doet mij deugd dat er nog zo'n mensen zijn die op die manier terugdenken.....Mijn moeder is zachtjes ingeslapen, in mijn armen....het was tijd en ik vond het mooi. Nu stop ik dikwijls aan haar foto en geef haar een kusje of praat tegen haar. Ik begin ook steeds meer trekjes van haar in mezelf te herkennen. Trekjes die ik geen aandacht gaf of die me irriteerden toen bij haar.
Lief moederke , ik zal altijd aan je blijven denken. Je was een schat.
Nu pas kan ik weer de muziek opzetten die ik op haar begrafenis liet spelen.De pijn verdwijnt, en er komt een aanvaarding.

malthezer
Lid geworden op: 19 jun 2011, 14:21
Locatie: ergens

26 dec 2011, 18:29

ik denk wel niet dat wij de enige zijn die zo denken forantje,maar het is dikwijls moeilijk onder woorden te brengen wat ge voelt.muziek van haar is soms nog heel moeilik voor mij,maar dan zijn er de kleinkinderen die dan zeggen hoor oma ons meme haar muziek nu is ze zeker aan het luisteren.muziek is de schakel tussen jong en oud of ergens he.vergeten zal men nooit.grtjs en ook voor u sterkte he
Gast

30 dec 2011, 22:08

Ken jij soms dat mooie franse chanson, spijtig genoeg weet ik de zanger niet , en ook de titel niet.
Maar het gaat dus over "une fille aux yeux claires...." en dat is dus de moeder vdie zanger. En als hij die foto nooit zou gezien hebben van zijn moeder, toen ze jong was en mooi......zou hij ook nooit zijn moeder begrepen hebben. De tijd is genadeloos voor ons allemaal. Mijn moeder was ook mooi en jong, toen.....
Triestig liedje.
Ik wens je in ieder geval , in deze kerstdagen veel warme herinneringen aan je mama. Ik ben zeker, als ik je zo lees, dat ze echt wel wist hoeveel jij van haar hield.
Denk daar maar aan als het je teveel wordt. En in ieder van je kinderen leeft een klein stukje verder ,OOK van haar.
Knuffel

malthezer
Lid geworden op: 19 jun 2011, 14:21
Locatie: ergens

31 dec 2011, 14:18

bedankt voor de knuffel,je krijgt er alvast een terug.
prettig nieuwjaar en ik ga zeker herineringen ophalen met ons kinders :lol: :lol: :lol:

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

01 jan 2012, 02:49

ook ik ben mijn mama kwijt ! 2én dag na hare verjaardag nog wel ;ze werd 84 , elke keer zeg ik dan,ma kom eens terug ,op haar sterfbed zei ze dat ze nog wat moest zeggen tegen mij;heb nooit geweten wat! En dat knaagt !
Maar wens jou en je fam. veel sterkte toe!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

malthezer
Lid geworden op: 19 jun 2011, 14:21
Locatie: ergens

02 jan 2012, 17:29

oei hugie,dat kan ik mij inbeelden als ze nog zelf gezegd heeft dat ze iets moest zeggen,mischien was het maar een kleinigheid en onbeduidend maar je blijft ook met de vraag zitten he. veel sterkte gewenst
trouwens aan allen een gelukkig nieuwjaar gewenst en dat het verlies milder word :wink: