Holy mother...

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Kelly1963
Lid geworden op: 31 dec 2011, 22:36

08 jan 2012, 22:09

Michel, Mijn oprechte deelneming.

Ondertussen is mijn moeder begraven, wat een pijn, en de echte leegte komt er waarschijnlijk nog aan na al de drukte.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

10 jan 2012, 04:14

MicheLN en Kelly
Innige deel neming met het verlies van jullie moeder. Ik wens jullie veel sterkte want dat zult ge nodig hebben, als men dat zelf niet meemaakt kunt ge dat niet begrijpen maar het is zeker heel lastig om dragen.



Groetjes Gerarda Afbeelding

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

11 jan 2012, 14:13

Kelly1963 schreef:Michel, Mijn oprechte deelneming.

Ondertussen is mijn moeder begraven, wat een pijn, en de echte leegte komt er waarschijnlijk nog aan na al de drukte.
Idem hier, Kelly, moeders' asse is maandag uitgestrooid na de burgerlijke dienst, wit stof op het groene gras, een ruiker bloemen er bovenop.
Vandaag al een brief van de bank in de bus, kil, onpersoonlijk, hier tekenen alstublieft... met de neus op de wereldse werkelijkheid gedrukt. Eveneens veel sterkte toegewenst.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

11 jan 2012, 14:52

Inderdaad men zou wel wat fijngevoeliger mogen zijn met de mensen. daar zou de overheid wel iets moeten voor doen.
Nogmaals veel veel sterkte , want dat hebt ge nodig en het is wel zoals iedereen hier zegt het is moeilijk te dragen maar geleidelijk aan gaat het beter, hoewel ge de geliefde wel blijf missen.
Er over spreken met mensen die u begrijpen helpt enorm.
En dat vind ge hier zeker.Er is altijd iemand thuis om u erdoor te helpen.
En hopelijk hebt ge in de familie of vrienden dichtbij huis die ook eens een luisterend oor hebben.
ja toen mijn man overleden was stelde de persoon die de crematie geleid had voor dat ik gerust mocht komen voor een gesprek. Ik dacht , dat zal wel niet nodig zijn ik zal dat wel alleen verwerken, tot ik toevallig hier op de site kwam en inderdaad hier heeft men mij zeker geholpen.
Ik doe nog regelmatig mijn deuntje maar daar heb ik dan mijn zakdoeken voor.

Groetjes Gerarda

Kelly1963
Lid geworden op: 31 dec 2011, 22:36

11 jan 2012, 22:45

Bedankt, Gerarda en Michel.
Het brengt bovenop het verdriet veel papierwerk mee. Ik ben persoonlijk naar de bank gegaan, en heb daar moeten tekenen, en ik moet zeggen dat ik goed opgevangen ben toen de tranen boven kwamen, ik had dat helemaal niet verwacht daar ik er zelf geen klant meer ben.
Mijn vader is in 2006 al overleden, dus er zal nog heel wat moeten gebeuren.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

13 jan 2012, 21:01

Veel sterkte aan MichelN en Kelly,
Er komen nog moeilijke dagen en weken;
alle verdriet is niet zomaar op korte tijd weg :oops:
Ik wens jullie veel moed en sterkte. :oops:
Groetjes
Oma-C
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".