mijn man is overleden

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

27 nov 2014, 09:12

Hallo Tina,

even laten weten dat gerarda opgenomen is in het ziekenhuis..
zo gauw ze kan zal ze zelf wel wat uitleg brengen...
Groetjes van haar....

en van mij....Oma-C :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

28 nov 2014, 08:31

Hallo Tina,
Zoals oma-c zegt ik ben in het ziekenhuis geweest voor problemen rond mijn hart. Ze hebben ontdekt dat een bloedvat verstopt zat en hebben dus een stent geplaatst. Ik heb nu nog een beetje pijn ,maar ik moet naar de huisarts om nieuw medicatie om mijn bloed te verdunnen. Ik hoop dat het goed komt.

Ik hoor van u dat goed nieuws met uw vriendin dat is wat ge moet hebben.
Ik begrijp u met de problemen van uw zoon ,maar wat gij doet beslist ge zelf ,maar ge moet u eerst informeren hoor of dit geen probleem kan zijn voor uw weduwen pensioen veronderstel ik. Niet klakkeloos in huis halen en als ge ze in huis haalt duidelijke afspraken op papier. Blijft aub baas in uw huis.
Waar ge u ook moet voor inlichten is volgens mij als uw zoon bij u woont en hij heeft schulden en geen geld dat ze uw gerief kunnen aanslaan en eventueel uw huis kan verkocht worden. Ik wil u geen schrik aan jagen maar ik denk wel dat ik juist ben en dat ge beter verwittigd word voor het te laat is.
Tina ik ken iemand die goed overeen kwammet haar kleinzoon en het toch niet kon doen omdat het voor haar verlies zou zijn. moest he tbij mijn zoon gebeuren in zou me ook inlichten hoor.

Groetjes en hopelijk nog veel leuke dagen

Gerarda

tina316
Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
Locatie: oostende

05 dec 2014, 03:30

oei gerarda was dat schrikken toen ik hoorde dat je in het ziekenhuis lag
is alles nu goed en heb je nog pijn
verzorg je maar goed hé
bedankt oma-c om het te alten weten dat is heel lief van je
en ik ben inderdaad al wat sterker geworden met alles wat je meemaakt moet je wel hé

en wat mijn zoon betreft ,ja moet niet bang zijn hoor ik neem hem niet in huis dat heb ik hem ook gezegd
hij heeft nog altijd schulden en moet maar zijn plan trekken dat heb ik ook moeten doen toen arnold er niet meer was en ik iets vroeg aan hem en hij is veel te moeilijk om nu nog samen te wonen

ik vind het natuurlijk erg dat het gedaan is met zijn vriendin ,maar hij heeft ook geen gemakkelijk karakter
hij woont natuurlijk ver nu met dat huis te huren ,maar zij wilde het huis en ze hadden een auto zei ze ,maar nu heeft hij geen auto meer om boodschappen te doen en zit daar nu zonder buren of winkels in de buurt

ik heb hem al gezegd dat hij weer moet verhuizen naar iets anders ,maar dat moet hij zelf maar weten hij is groot en oud genoeg om zijn plan te trekken ik moei me er niet mee


hopelijk voel je je heel vlug beter gerarda

groetjes tina :lol:

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

05 dec 2014, 08:44

Dag Tina,

Fijn te lezen dat je al veel steker bent,en dat je de zorgen
van je zoon niet helemaal op je hals haalt...
Het is altijd erg als het niet meer gaat
maar ze hebben hun eigen leven en jij dat van jou....
en het gaat niet meer als ze al een hele tijd van huis weg zijn..
er zijn gewoontes waar je niet goed mee om kan.. en andersom ook.
Jij hebt ook alleen je plannetje moeten trekken ....
Ik vind het flink van jou... en een goede beslissing..
Hou je sterk en gezond :) ... ik stuur je een knuffeltje :wink:

Groetjes,
Oma-C
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

05 dec 2014, 14:17

Dag Tina,

Bedankt voor uw medeleven met mij. Dat doet goed als ge voelt dat iedereen begaan is met u .
Ik ben nu wel goed. Er zit een stent in een bloedvat naar mijn hart. En ik heb dat al van veel mensen gehoord die dat hebben Daar zal ik wel een paar jaartjes goed mee zijn.
Wel Tina de dokter zei dat ik wel kans had dat ik een hartinfarct zou hebben als ik niet naar de spoed had moeten gaan. En dat heeft me toch ook doen nadenken zoals onze situatie is zowel gij als ik .Dat het wel is dat we nog niet mogen vertrekken. Gij hebt die buurvrouw ,maar voor haar is het ook goed geweest dat gij er bent.

Ik ben toch ook blij voor u met uw vriendin en haar dochter ge bent ook op de goede weg.
En ik ben ook blij dat ge voet bij stuk houd , ja het is soms moeilijk hé met je eigen kinderen.

groetjes en nu wat voorbereidingen voor de feestdagen ???

Liefs en een knuffel Gerarda

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

05 dec 2014, 17:49

Lieve Gerarda
kom jou ff sterkte wensen
ik kwam ff kijken hoe het met Tina gaat
ik ben zo erg blij dat ze beter in haar schoenen staat
ik lees dat graag en ja lieve Tina het is zo zwaar en juist deze tijd weer

ik zit al dagen met dingen wat ik zelf allemaal moet doen
wat ik nooit moest doen ,en dat is zo zwaar ,steeds komen mijn tranen daarbij :cry: en mis ik gerhard zo erg
maar wij moeten door hoe dan ook
u ook he gerarda en oma-c sterkte voor jullie ook
lieve Tina hou je sterk en weet dat ik aan jou denk ook al ben ik er niet vaak
liefs riekske

Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

05 dec 2014, 19:46

Bedankt Riekske voor uw berichtje. Ja we hebben het nog allemaal vaak eens lastig hé. Ik heb ook uw lijdensweg gevolgd met Gerhard en weet wat ge veel leed hebt gehad. Kan me voorstellen dat er geen dag voorbij gaat zonder dat ge aan hem denkt.
Goed dat we veel troost hebben aan elkaar en oma-c ben ik ook zeer dankbaar waar we veel steun en troost aan hebben.
En dan nog enkele andere mensen.Zo kunnen we toch weer wat moed vergaren.

Riekske ik hoop dat ge met de einde jaars dagen niet alleen zult zijn?
Ikzelf zal wel met de kinderen zijn maar heb geen goesting om enige versiering aan te brengen; Marc had het heel graag en ik zou teveel verdriet hebben als er hier versiering zou zijn.

Groetjes en sterkte
Gerarda

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

06 dec 2014, 16:59

lieve Gerarda
dank voor je lieve mail
ja het is zwaar zonder gerhard ik mis hem zo erg
maar dat is bij jullie ook zo :cry:
lieverd ik heb deze week wel versiert ik doe het al voor de kids
en ik ben met kerst niet alleen ik ben bij mijn zoon
ik maak eten
en oudjaar ben ik ook met hun samen
ik heb hele lieve schoondochter maar ik ben ook goed voor haar
en dat is heel erg fijn

ik hoop voor jou dat je ook niet alleen bent :(
wens jullie fijne avond
liefs riekske
ik denk aan jullie Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

06 dec 2014, 17:55

Hallo Riekske,

Goed voor u dat ge bij de kinderen bent; ik zal inderdaad ook niet alleen zijn, Ik heb ook een zoon en kan ook goed overweg met mijn schoondochter. Dat geluk heb ik toch ook.
En ze wonen niet ver van bij mij.

Slaapwel en tot later.
We horen wel hoe het geweest is.

Ik ben nog aan het nadenken wat ik ga klaarmaken.
Ja ook iets dat Marc deed eten maken als ereen feestje was. maar ik zal wel mijn plan trekken.

groetjes gerarda

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

07 dec 2014, 17:43

Afbeelding
fijn lieve Gerarda dat u niet alleen bent
ik maak duitse kartoffelsalade
dat vroegen de kids of ik die maak ,en ja natuurlijk doe ik dat
lekker met geurmetten .
wens u fijne avond
en sterkte
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

12 dec 2014, 13:35

Hallo Riekske,

Nog een veertiental dagen en het is zover. De een viert het met de kerst en de ander met nieuwjaar en beiden gaat ook hé.

Als alles goed gaat zal ik dit jaar eens een konijntje klaar maken ,dat is heel lang geleden, maar ik zie het dit jaar toch niet erg zitten.
Maar we zien wel.

Ik doe feitelijk graag iets op een willekeurig moment. Nu zal het overal druk zijn in de winkels het is nu al zo. En ge kunt niet alles zolang op voorhand in huis halen hé.
We zien wel wat we nadien allemaal kunnen vertellen.

groetjes gerarda

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

12 dec 2014, 13:47

Hey Tina,

Ook al bezig met wat voorbereidingen?
Ik moet niet veel op voorhand doen. We weten ook niet waar en wanneer we het kerst en nieuwjaar zullen vieren. We moeten met een paar dingen buiten ons rekening houden ,maar hopelijk gaat het toch plezant zijn.
hoewel het met mij nog niet goed gaat; Deze morgen bij de huisarts geweest voor de pijn in mijn slokdarm die waarschijnlijk een ontsteking is. Niet alleen van de medicamenten voor mijn hart maar ook van het smullen van heel veel chocolade en cornets. vroeger sneukelde ik nooit en nu nogal veel inderdaad sedert Marc overleden is ben ik geleidelijk begonnen.ik zal nu eens hard moeten zijn voor mezelf ja ja men moet eerst pijn voelen vooraleer ge luistert hé :twisted:



Ik ben weg want er gebeurt hier niets leuk met dit weer blijf ik altijd maar thuis. Ik hoop dat gij u nog wat kunt vermaken met uw vrienden.
Ach ja ik wilde u nog vragen of Misty nog altijd aan de leiband buiten gaat ?
dat is geen probleem maar misschien blijft ze nu wel in uw tuin uit gewoonte.
De kat van de kinderen gaat ook niet van de tuin weg,Dat is wel gemakkelijk

Groetjes en liefs gerarda

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

13 dec 2014, 10:31

Een fijn weekend aan Tina, gerarda en Riekske.. :)
de storm is gelukkig gaan liggen en het is (eventjes) droog
Hopelijk gaat het jullie een beetje goed.. :roll:

Ik breng jullie een taske koffie....:) en de groetjes :)

Afbeelding
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

tina316
Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
Locatie: oostende

14 dec 2014, 03:16

och riekske zo mooi die foto van jou ,ik denk ook vaak aan jou en het is weer een moeilijke tijd hé met die feestdagen in aantocht
ik zit al de hele tijd te twijfelen of ik iets zou versieren of niet ,ik zie het normaal niet zitten zo voor mij alleen en de poezen
ik ben mijn living aan het behangen beetje bij beetje iedere week een rol hihihi :lol: ik kom er wel ,moet alleen opletten voor mijn rug

gerarda mijn schoonbroer heeft dit jaar 3 stents moeten laten plaatsen en hij is heel goed nu maar hij moet wel medicijnen nemen tegen afstoting
gaat alles goed nu met je het heeft ook wat tijd nodig hé ,je moet hier wel nog lang bij ons blijven hoor :)

ik ben inderdaad al wat sterker oma-c je begint het een plaats te geven hé maar missen doe ik hem nog altijd verschrikkelijk zeker nu met die dagen maar we komen ze ook wel weer door

ik ben alleen de 24 ste bij mijn schoonfamilie voor de rest ben ik alleen thuis het zal weer moeilijk zijn voor mij verleden jaar op oudejaarsavond ben ik helemaal in elkaar gestort ik ging buiten kijken naar het vuurwerk en had het opeens heel moeilijk dat ik het gevoel had dat mijn hart brak en ineens z'on eenzaam gevoel over me kreeg dat ik gevallen ben op de grond en daar heb gehuild als nooit tevoren, ik heb er meer dan een half uur op de grond gezeten ,het was ook de eerste keer in heel mijn leven dat ik helemaal alleen was en dit jaar is het hetzelfde
je hoort en ziet de mensen overal plezier maken en gelukkig nieuwjaar wensen en daar sta je dan helemaal alleen ppppfffff
ik zal al blij zijn als het weer allemaal voorbij is het zal nooit meer hetzelfde zijn

enfin fijn weekend gewenst groetjes tina

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

14 dec 2014, 08:17

Hallo Tina,

Ja ik begrijp u hoor.We zijn zo een rijk leven gewoon (in de figuurlijke zin) door onze man werden we op de handen gedragen en altijd was hij daar voor ons. Toch Tina komt het wel weer draaglijker. Nu met die stent heb ik beseft dat ik er toch nog moet zijn. Op het ogenblik dat er bijna kans was voor een hartinfarct besliste ik om naar de spoed te gaan en nadien dacht ik toch ja het is dat het zo moet zijn.
Wat die stent betreft voel ik me ook goed en ik moet inderdaad een tweetal jaren medicatie nemen. Ik neem elke morgen 4 pillen.
Dat mijn maag er geen deugd van heeft zal wel zijn. Ook mijn eet wijze cornets met chocolade en nu pralines van de Aldi die lekker zijn word ik gewaar dat er iets scheelt. Ik begin dus op te letten en ik zal een gastroscopie laten doen misschien na nieuwjaar en zien hoe het met mijn maag gesteld is. Intussen heel voorzichtig zijn met mijn eten.
Ja Tina he tis spijtig we hebben hier zoveel lieve mensen leren kennen. we kunnen elkaar wat moed en troost geven maar we wonen spijtig genoeg ver van elkaar om eens wat gezelschap te hebben.
Ik heb een vriendin die ziek is en ik ben kwaad op mezelf. Ik heb een auto en ik heb tomtom gps dus maar ik durf er niet naartoe rijden.

Het zal hier ook niets speciaal zijn met kerst en nieuwjaar. Wel gezellig met de kinderen maar ik heb vriendinnen als we samen zijn kan u verzekeren dat er hier of bij hen nogal wat afgelachen word.Maar ja met die dagen is iedereen met zijn familie hé. Misschien dat er een leuk programma op de t.v. is
Ik zal de dag nadien ook alleen zitten ja dat zal boeken lezen zijn.

Groetjes en ho er de moed in. gaat he tnog met uw vriendin?


bey bey Gerarda