mooi kerstcado

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

kida54
Lid geworden op: 30 okt 2012, 07:11
Locatie: Zele

22 dec 2012, 11:23

Hallo iedereen wil hier ook even mijn verdriet van mij afschrijven.

Ik leef samen met mijn vriend maar ben niet gelukkig in deze relatie.
Gisteren was het mijn dagje niet, had de hele nacht niet geslapen door de pijn in mijn mond, vlug en afspraak gemaakt met de tandarts want mijn tanden worden goed gepoetst maar mijn tandvlees zag donker rood en deed verschrikkelig pijn, resultaat 2 foto's genomen en tandwortel ontsteking en 110€ armer.

Bij het thuiskomen en bericht van zoomit Ministerie van Financien 900€ betalen ik ontplofte bijna, ik had in oktober 600€ terug gekregen maar ze hadden weer mijn alimentatie bijgerekend en daardoor het verschil versta het allemaal niet goed had maar en inkomen van 1100€ in de maand.

Zie het niet meer goed zitten al die rekeningen, kan niet meer sparen want heb en maandelijkse inkomen van 1800€ en vanaf april vervalt mijn alimentatie 800€ hoe moet dat eindigen.

Ben 58jaar ga 24uur per week poetsen om rond te komen, mijn gezondheid gaat heel vlug achteruit en hou mij staande met Dalfagan is dat nu ons leven en het gaat niet beteren want ga maar 700€ pension hebben :evil: heb heel mijn leven gewerkt, 20jaar verloren als zogezegd niet werkend maar heb hele dagen gewerkt in onze eigen zaak maar door de scheiding heb ik heel veel verloren.

Zit er door het zou de mooiste tijd van het jaar moeten zijn maar is en hel voor mij :( hoop dat 2013 beter gaat zijn maar heb geen goede veruitzichten, misschien strandt mijn relatie ook weer na 5jaar :x dan blijf ik alleen al moet ik dagelijks boterhammen met confituur eten, zoek troost bij mijne border collie Dina die maakt mij toch wat gelukkig.

Sorry maar moest het even van mij afschrijven wat ik ga doen weet ik nog niet heb heel veel zin om dit apenland te verlaten want de werkende mens wordt gestraft.

Weet dat er mensen zijn die er nog slechter voor staan heb mij gelukkig na de scheiding en flat gekocht maar daar kan ik niet van eten zal deze waarschijnlijk moeten verkopen om het toch wat beter te hebben want al mijn spaargeld zit daar in.

Aan iedereen fijne feestdagen ga op kerstavond bij mijn zoon en kleinkind ben heel blij dat ik de cadootjes al had.

Groetjes van en :( mens

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

23 dec 2012, 00:35

Hoi Kida,
Nooit wanhopen hè meiske!Als ik je een raad mag geven,zèker niet je flat verkopen,nu heb je nog steeds een dak boven je hoofd...Wat je vriend betreft,een relatie zonder toekomst heeft weinig zin.Natuurlijk kan men de vraag stellen,waarom ben je ongelukkig in die relatie,ligt het voor een deel aan jou en kan je eraan werken?Of heb je bv.door zijn manier van doen geen respect voor je vriend?
:-) Het leven kan ingewikkeld in elkaar steken hè Kida,sta me toe dat ik je voor de komende feestdagen toch een warm zalig kerstfeest wens,en een beter 2013 dan dat het zich nu aankondigd.
Dikke vriendenknuffel,
Jos.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

23 dec 2012, 06:39

Hallo Kida
Inderdaad zoals jockey zegt uw appartement niet verkopen.het is natuurlijk gemakkelijk zeggen van ons, maar het zou nog veel erger zijn als ge dit niet meer hebt. Waar zou ge dan moeten wonen? Want een fatsoenlijk appartement huren zou kostelijker zijn dan de grondlasten dat ge moet betalen voor uw appartement.
ge zult eens naar het ocmw moeten gaan denk ik om wat hulp of raad te krijgen .
Sterkte in deze moeilijke dagen. Ge hebt gelijk dat ge het eens van u afschrijft. Misschien zullen er nog mensen zijn die u meer raad kunnen geven.
Ik wil u maar zeggen wat ikzelf zou doen in dit geval. En indien zij niets kunnen doen kunnen ze misschien u helpen om ergens anders te gaan.

Groetjes gerarda

kida54
Lid geworden op: 30 okt 2012, 07:11
Locatie: Zele

24 dec 2012, 12:57

Dank u voor de woorden van troost Jerarda en Jos, we hebben deze week al veel samen gepraat en misschien komen we er wel uit maar heb niet veel vertrouwen meer in onze relatie hij kan nogal agressief uit de hoek komen als hij gedronken heeft maar laat mij zeker niet doen.
Mijn flat ga ik niet proberen te verkopen maar hoop dat ik het financiel redt, naar OCMW gaan dat gaat niet want je krijgt alleen maar het antwoord (verkoopt u eigendom).

Vanavond vier ik kerst bij mijn zoon, ga proberen te genieten en vrolijk te zijn voor mijn kleinkind.

Aan iedereen fijne feestdagen geniet ervan want volgend jaar zijn we weer en dagje ouder

Groetjes
Erica