radeloze moeder

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

kittyken
Lid geworden op: 25 apr 2006, 10:11

05 apr 2010, 11:24

Afbeelding

vrolijk pasen aan iedereen
hier is alles nog steeds in orde met de zonen, ik sukkel wel wat met de gezondheid, dat is ook de reden waarom ik lange tijd afwezig geweest ben

groetjes
begin de dag met een lach , vriendschap kost niets

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

07 apr 2010, 06:13

AfbeeldingLIEVE KITTYKE
KOM JE STERKTE WENSEN
LIEFS RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

pilipili
Lid geworden op: 01 jun 2009, 17:01
Locatie: 3680

07 apr 2010, 23:10

Beste,

ik lees je radeloosheid en een zoeken naar waarom ?
Jammer, ik kan je niet praktisch helpen.
Praat over je probleem zoals je nu gedaan hebt en
probeer moed te houden voor jezelf en je zonen.
Heel veel sterkte gewenst !
Lieve groeten,
Pilipili
pilipili

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

20 jun 2010, 21:27

Afbeelding
Goede avond Kittyken, ik kom even binnenwippen,lang geleden maar je niet vergeten hoor..
Ik lees en hoop dat het nog altijd de goede kant mag uitgaan met je 2 zonen..
Sterkte voor jezelf
liefs
jadi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

timy
Lid geworden op: 18 sep 2005, 22:55
Locatie: leopoldsburg

13 jul 2010, 21:42

mijn pc is gecrast en wist niet waar zoeken kan jij mij terug mailen groetjes timy.
heel veel dingen zijn overbodig
maar vriendschap heb je nodig

kittyken
Lid geworden op: 25 apr 2006, 10:11

10 aug 2010, 15:17

hallo,
ik weet het , het is heel lang geleden maar heb het enorm druk.
Met de jongste zoon is het terug de slechte kant opgegaan na de breuk met zijn vriendin. Zijn werk doet hij gelukkig nog goed. Zijn begeleiding loopt ook nog steeds verder. Er zijn harde afspraken gemaakt deze week, stoppen met gebruiken of zijn valiezen nemen. Hopelijk dringt het wat door.
Met de oudste zoon loopt het nog steeds goed op gebied van drugs nu nog de volledige afbouw van zijn af en toe drinken. En zijn vriendin is zwanger , dus ik word oma. Ze is nu ongeveer 6 maanden. Dat geeft hem wel een serieuze klik gegeven om zeker vol te houden , de goede weg te volgen.
nog lieve groetjes kittyken
begin de dag met een lach , vriendschap kost niets

timy
Lid geworden op: 18 sep 2005, 22:55
Locatie: leopoldsburg

10 aug 2010, 21:55

ja is effe geleden he,oudste zoon gaat nu hertrouwen,maar de mizerie is groot,met de jongste heeft het lange tijd goed gegaan maar heb het idee dat er ons nog wat te wachten staat,hij zou volgens hem helemaal niet meer roken,maar als we dan bij hem zijn zien we overal asse liggen,en toch zou er een iemand komen helpen opkuisen,en toch zien wij overal asse liggen,zogezegd van vrienden maar heb daar een groot vraagteken bij ,daar hij weer boos kan zijn over wat wij vragen,of hij nog gebruikt,hij word boos,zegt te veel alleen te zijn, bezoekt ons niet,heeft geen interesse voor ons,wel je kent de gevolgen he! ook worden wij grootouders van een 7 jarigde de nieuwe vrouw van onze oudste,deze is zo boos en agresief dat we ons er veel vragen over stellen,maar als volwassen man moeien wij ons niet met zijn toekomst,maar eerlijk kity we kennen onze kinders niet meer;veel liefs en maar hopen dat het bij jou ook eens over zal gaan duurt te lang he! timy
heel veel dingen zijn overbodig
maar vriendschap heb je nodig