Ben ik dan niets ???

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.
Gast

18 jan 2010, 16:39

FIJN HOOR XXXXX KWIEBUSJE Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

03 feb 2010, 20:10

Afbeelding
KOM JOU STERKTE WENSEN KWEETY
EN LAAT HET VERLEDEN RUSTEN
EN OP NAAR GELUKKIG 2010
EN DAARVAN IS AL WEER EEN MAAND VOORBIJ
LIEFS RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

SDW
Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Locatie: ANTWERPEN- BELGIE

05 feb 2010, 05:54

KWIBUS sterkte
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

05 feb 2010, 06:27

AfbeeldingWENS JE GOEDE DAG LIEVERD
KNUF RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

prutsemie
Lid geworden op: 29 mei 2010, 15:16
Locatie: west-vlaanderen

06 aug 2010, 13:13

Hallo vrienden ...
Ja prutsemie ..maar ik ben wel de vorige "kwiebus"

Viola het is vandaag dat mijn zoon trouw en zoals in mijn eerste schrijven is de draad nog niet opgepakt .
ik heb nochtans pogingen gedaan ..Facebook ,telefoontje ...Maar ik denk dat na 2,5 jaar het voor mij wel bekeken is om deze nog goed te maken .
Het gaat hem niet over fout of niet ....Er is geen!! enkele reden geweest waarom hij niet meer naar huis kwam.Geen ruzie of zware worden ??,Niets negatiefs over zijn kindje of vriendin ???
Het tweede wordt geboren ....geen telefoontje ,enkle kaartje in de bus ??
Ja ,dan stuurde ik een kaartje met de wensen voor het nieuwe kindje .
Dit meisje is nu ook al 2,5 jaar nog nooit gezien !! Maar ik denk dat ik daar nog moeilijk een band kan mee maken ...Er is "teveel" pijn mee gepaart gegaan ..En ook de vraag "waarom doet ge dit mij aan " Moest ik iets verkeerd hebben gedaan ...Het enige dat te weet ben gekomen is ;het oudste is hier 3jaar geleden voor 4 dagen geweest ...gezongen ,gedanst hebben we gedaan ..mooi dans rokje gemaakt ...Ze was zoooo blij ,je kon het haar niet afpakken .
Ik dan naar de andere oma geweest ...chiqer volk en kon het kindje niet zwijgen van omaatje dit en dat ...en het was een vodde rok ..enz
Ze kon het niet hebben dat het kindje teveel over mij leuke dingen zei .
En ik heb ze dan ook niet meer gehoort of gezien .

En ja vandaag trouwen ze ,en is er groot feest ...ik heb geen uitnodiging gekregen .Je hebt dan na de echtscheiding alleen voor alles gezorgt ...Als kuisvrouwke heb ik vele uren moeten kloppen voor drie gasten op de goede weg te zetten .Is gelukt!!!Maar dit had ik niet verwacht ..Gedumpt worden omdat ge bij hun "stand" niet past !!
Ben nochtand een fiere propere vrouw met goede manier .Drinkt niet ,rookt niet ....Hoe moet een mens dan wel zijn ???
Bij "echte" rijke mensen ben ik wel welkom ..hoe moet ge dat allemaal door mijn kopke krijgen ...Gelukkig schijnt de zon voor rijk en arm !!!En daar zal ik deze namiddag van genieten ...trouw of gene trouw ....Ik eet ne grote ijs met alles erop en eraan !!! :wink:

SDW
Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Locatie: ANTWERPEN- BELGIE

06 aug 2010, 13:28

-


PRUTSEMIE ex KWIBUS

Ik begrijp dat dit zeer doet, maar zet dat ammemaal van je af en neem je leven terug in handen.

Je bebt alles gedaan wat een ECHTE MOEDER kan doen en het is je gelukt.

Ik weet niet welke krachten er bezig zijn om je weg te houden??

GENIET van het LEVEN en van DE ZON

KOP OP en VOORUIT zonder om te zien? LEEF VOOR JEZELF
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
Gast

06 aug 2010, 15:05

prutsmieke,en doe maar een goeie kwak crème fraiche op je ijsje

toch nen dikke knuffel !! xxx kopke op,probeer ik ook xx