problemen photoshop

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

Fret
Lid geworden op: 17 jan 2022, 13:46

21 jun 2023, 16:26

Ik heb vorige maand de nieuwe versie van photoshop (2023) geinstalleerd. Maandelijks betaal ik €12,09. Blijkbaar daar ook Adobe stock afbeeldingen bij zijn. Op mijn factuur zie ik nu dat dat de 1ste maand gratis was maar nu is er een bedrag van de rekening van €36,29.
Wanneer ik dat programma wil verwijderen moet ik een schadevergoeding van € 199,58 voor vroegtijdige annulering.
Ik wist niet dat het programma in dat pakket van photoshop zat. Ik heb het nog nooit gebruikt, Ik plak onderaan de tekst van de 1ste 2 blz verder durf ik niet gaan omdat ik het dan verwijderd heb.

Stap 1 van 4
Je betaalt 199,58 € als kosten voor vroegtijdige annulering
Als je vandaag annuleert, betaal je volgens de voorwaarden van je lidmaatschap kosten voor vroegtijdige annulering.
Als je annuleert, heb je geen toegang meer tot...
9 resterende dagen van je lidmaatschap. Na 30 jun 2023 heb je geen toegang meer tot premiumapps en -services.
Je ongebruikte Adobe Stock-assets.
Je maandelijks quotum van afbeeldingen die je naar wens kunt gebruiken.
Speciale prijzen voor abonnees.
Doorgaan met annulerenJe lidmaatschap houden

Stap 2 van 4
We vinden het jammer dat je weggaat.
Welke van de onderstaande antwoorden beschrijft je ervaring het beste?

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

22 jun 2023, 15:35

SORRY, maar dat lijkt verdacht op oplichterij :roll:

sacho
Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08

22 jun 2023, 16:11

Waarom betaalde Photoshop (Creative Cloud) gebruiken terwijl GIMP gratis is.

Fret
Lid geworden op: 17 jan 2022, 13:46

27 jun 2023, 14:47

Het is inderdaad oplichterij. De bijna 200€ is automatisch van mijn rekening gedebiteerd. Ze hebben je gegevens omdat je met de VISA moet betalen. Ik heb contact opgenomen bij mijn bank en ze kunnen daar niets aan veranderen.
Ik heb dus photoshop gedownload, in dat pakket zat ik Claud. De 1ste maand was dat gratis, na die maand was mijn rekening gedebiteerd met 36,--€ Ik heb onmiddelijk contact opgenomen met adobe waarvan de zetel in Ierland is. Alles moest in het Engels. Via de hulp van google translate heb ik kunnen chatten. Er was ook een telnr. Mijn kennis van het Engels is onvoldoende.
Ik gebruik photoshop omdat in seniorennet een mailgroep photoshop is waar ik al jaren lid van ben., veel mensen ken, we doen ook enkele bijeenkomsten ieder jaar. Ik wil die contacten niet verliezen.
Bedankt voor jullie reacties