geen toegang site www.ibz-rrn.fgov.be
-
mania - Lid geworden op: 02 jun 2007, 21:48
Zoals beloofd .......
Vandaag, 31/10/2025 ben ik er in geslaagd om toegang te krijgen op het Rijksregister.
Lange tijd gezocht waar het niet nodig was, maar dat wist ik niet.
Het probleem waren de servers van IBZ.
Bosa, Belpic en vooral IPIB-web-serviçes hebben voor mij het probleem opgelost.
Het probleem lag hem bij de servers van IBZ, maar dat is voor mij te ingewikkeld om uit te leggen.
Mijn dank aan iedereen die me geholpen heeft .
Tot wederhoren.

Vandaag, 31/10/2025 ben ik er in geslaagd om toegang te krijgen op het Rijksregister.
Lange tijd gezocht waar het niet nodig was, maar dat wist ik niet.
Het probleem waren de servers van IBZ.
Bosa, Belpic en vooral IPIB-web-serviçes hebben voor mij het probleem opgelost.
Het probleem lag hem bij de servers van IBZ, maar dat is voor mij te ingewikkeld om uit te leggen.
Mijn dank aan iedereen die me geholpen heeft .
Tot wederhoren.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Uiteraard is dit een server probleem als de melding DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN verschijnt , en wel in die aard dat de "domain naam" van de server die jij wil bereiken niet gekend bij de DNS servers ( ofwel fout geconfigureerd is ).. Typisch Belgische slordigheid ....
Jij kon dat niet oplossen ...
P.S. een DNS server zet uw "link' , dus de naam van de web-site , om naar een IP adres van de server die je wil bereiken.
Je kon hooguit de standaard DNS server van je povider in je netwerk IP instellingen bij "netwerk beheer" vervangen door Google DNS servers :
Een Google AI zoekopdracht met "google dns servers" zegt :
De primaire openbare DNS-servers van Google zijn8.8.8.8 en 8.8.4.4 voor IPv4, en 2001:4860:4860::8888 en 2001:4860:4860::8844 voor IPv6. Deze kunnen worden gebruikt ter vervanging van de standaard DNS-servers van uw internetprovider (ISP) voor snellere prestaties en verbeterde beveiliging
P.S. een DNS server zet uw "link' , dus de naam van de web-site , om naar een IP adres van de server die je wil bereiken.
Je kon hooguit de standaard DNS server van je povider in je netwerk IP instellingen bij "netwerk beheer" vervangen door Google DNS servers :
Een Google AI zoekopdracht met "google dns servers" zegt :
De primaire openbare DNS-servers van Google zijn8.8.8.8 en 8.8.4.4 voor IPv4, en 2001:4860:4860::8888 en 2001:4860:4860::8844 voor IPv6. Deze kunnen worden gebruikt ter vervanging van de standaard DNS-servers van uw internetprovider (ISP) voor snellere prestaties en verbeterde beveiliging