naar Bank afgebroken

Dit is de plaats voor vragen of problemen met de eID (elektronische identiteitskaart) of SIS-kaart; kaartlezer, enz.

Zilverman
Lid geworden op: 08 mar 2008, 22:20

18 feb 2019, 10:46

Geachte,ik heb verschillende keren geprobeerd om een betaling te doen online met visa naar Nederland
maar als ik alles ingegeven heb en verder ga op doorgaan naar bank ,dan krijg ik als antwoord - uw betaling wordt geweigerd , wat doe ik verkeerd en wat kan ik doen zodat het wel lukt, ik heb al vanalles geprobeerd ,dan dit ,dan dat,ik weet het niet meer; Mvg. Zilverman

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

18 feb 2019, 10:54

Is uw Visa kaart niet verlopen?
Uw type kaart wordt niet geaccepteerd door deze website?
Er is geen tegoed meer beschikbaar op de kaart?
Check eens de nummers van krediet- of bankkaart. Misschien gaf je een fout nummer in. :wink:

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

18 feb 2019, 11:24

Of verkeerd type kaart ingegeven (bancontact of maestro aangeduid ipv Visa).
55 Monique

18 feb 2019, 19:39

Zilverman

https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html


internetoplichting malafide
Deze site is enkel voor Nederlandse aankopen

Op deze site kun je rekening nr controleren (Ze gaan u dat ook melden op die site of die gemeld staat)
Ook site idem
mail adres idem
Zeker opletten op marktplaats ... idem

Als die gemeld staan ,dan houd visa betaling tegen ... ... Bied zekerheid voor de consument .
en zou ook mogelijk zijn , dat de bank u kaart blokkeert , dan ga je weer nieuwe moeten aanvragen , zij gaan jou ook brief toesturen ( fraude online ) ga niet zeggen dat zo is , maar bestaat ...
En anders contact nemen met u bank .( of er probleem is met u kaart of chip .
datum controleren op u kaart dat niet vervallen is .

Zilverman
Lid geworden op: 08 mar 2008, 22:20

18 feb 2019, 21:41

[quote="55 Monique" post_id=4722853 time=1550515160 user_id=89314]
Zilverman

https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html


internetoplichting malafide
Deze site is enkel voor Nederlandse aankopen

Op deze site kun je rekening nr controleren (Ze gaan u dat ook melden op die site of die gemeld staat)
Ook site idem
mail adres idem
Zeker opletten op marktplaats ... idem

Als die gemeld staan ,dan houd visa betaling tegen ... ... Bied zekerheid voor de consument .
en zou ook mogelijk zijn , dat de bank u kaart blokkeert , dan ga je weer nieuwe moeten aanvragen , zij gaan jou ook brief toesturen ( fraude online ) ga niet zeggen dat zo is , maar bestaat ...
En anders contact nemen met u bank .( of er probleem is met u kaart of chip .
datum controleren op u kaart dat niet vervallen is .
[/quote]Goedenavond Monique,bedankt van je bericht ,ik zal er rekening mee houden en het verder bekijken en moest het zijn zal ik er iets aan doen . Mvg.

Zilverman
Lid geworden op: 08 mar 2008, 22:20

18 feb 2019, 21:45

[quote="55 Monique" post_id=4722853 time=1550515160 user_id=89314]
Zilverman

https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html


internetoplichting malafide
Deze site is enkel voor Nederlandse aankopen

Op deze site kun je rekening nr controleren (Ze gaan u dat ook melden op die site of die gemeld staat)
Ook site idem
mail adres idem
Zeker opletten op marktplaats ... idem

Als die gemeld staan ,dan houd visa betaling tegen ... ... Bied zekerheid voor de consument .
en zou ook mogelijk zijn , dat de bank u kaart blokkeert , dan ga je weer nieuwe moeten aanvragen , zij gaan jou ook brief toesturen ( fraude online ) ga niet zeggen dat zo is , maar bestaat ...
En anders contact nemen met u bank .( of er probleem is met u kaart of chip .
datum controleren op u kaart dat niet vervallen is .
[/quote]Goedenavond Monique,bedankt van je bericht ,ik zal er rekening mee houden en het verder bekijken en moest het zijn zal ik er iets aan doen . Mvg.