1968 - 68ste cie genie Westhoven

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

pollewiet

30 aug 2006, 20:19

hallo ,
Ik heb een jaar van mijn leven doorgebracht in kazerne Passendale en Brasseur bij de 68ste compagnie genie , lichting 68 .Wij hadden als enige cie in Westhoven een zwarte muts dacht ik. Ik herrinner mij vooral adjudant Leunen , chef Cools , een Helderweird , De Belder , wapenmaker piet ...
Op ons kamer Paul Marien , Paul Robecin , Marc Wittevrongel, Roland Vandenbossche , Roger Van Daele en nog enkele waarvan ik de namen vergeten ben . in de compagnie herrinner ik mij ook nog Geerts ,Bonte Alen, De Vos,lauwers , Caers , Wijckmans ,De Smet ,Mangelinckx , Nuyens , Verhaert ..... :?:

polbor

27 apr 2009, 20:25

ik ben Paul Robecin en vind eindelijk iemand van mijn leger dienst maar weet je naam niet je kan steeds contact opnemen via msn polbor@hotmail.com

Genieterke

28 apr 2009, 03:17

Kijk eens hier wat er geworden is van Kwartier Adjt Brasseur in Westhoven-Porz KLIK HIER

En Rudy Laforce, Jos Thiers, Jan Lacombe, Charel Verwerft, Aloïs Bosmans, René Corneillie, Oscar Vertongen, Parmentier, Jozef Hustin, Victor Deprycker, Gaston Haenen, Hubert Debelder, Freddy Van Brussel, Leo Aerts, Gilbert Van Marcke, Claude Helderweirt, Luc De Bruycker, Leunen, Staf Schelfout, Dré Janssen, Lt Potargent, Maj Van Den Berghe, Maj Van Royen, Cdt Wulms,

Het Genieterke :P
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !