6ttr boek BSD
-
koleos - Lid geworden op: 10 okt 2008, 15:11
beste 6ttr's en andere makkers,
ben nog steeds op zoek naar vrienden van de lichting 1973/74 6ttr de leie.
Na 'n half jaar toch al met een iemand contact gehad(rudi de coninck)nog andere namen zoals patrick braeckmans en patrick declerck en de rest hebben volgens mij de lotto gewonnen.
Ik heb voor vaderdag een boek gekregen 'wij BSDers'echt een aanrader,is verkrijgbaar in elke goede boekhandel en kost ong.21€.
Het boek bevat o.a klein kasteeltje,eerst spuit,verschillende verhalen en foto's!Echt de moeite!!!
Alee mannen lezen maar!
groetjes,
guymievis@hotmail.com
011/583332
7325908.
ben nog steeds op zoek naar vrienden van de lichting 1973/74 6ttr de leie.
Na 'n half jaar toch al met een iemand contact gehad(rudi de coninck)nog andere namen zoals patrick braeckmans en patrick declerck en de rest hebben volgens mij de lotto gewonnen.
Ik heb voor vaderdag een boek gekregen 'wij BSDers'echt een aanrader,is verkrijgbaar in elke goede boekhandel en kost ong.21€.
Het boek bevat o.a klein kasteeltje,eerst spuit,verschillende verhalen en foto's!Echt de moeite!!!
Alee mannen lezen maar!
groetjes,
guymievis@hotmail.com
011/583332
7325908.
-
koleos - Lid geworden op: 10 okt 2008, 15:11
Beste makkers,ik wil nog toevoegen i.v.m. 6ttr de leie dat ik nergens foto's van de kazerne kan terugvinden ,wie kan me helpen?Er is wel een mooie site van dirkdem.met prachtige foto's van de bsd,toch helaas bijna niets van de leie.
Misschien heeft er iemand foto's van de kamers of het paradeplein,alles is welkom,alvast bedankt.
guy mievis
7325908
Misschien heeft er iemand foto's van de kamers of het paradeplein,alles is welkom,alvast bedankt.
guy mievis
7325908