1971/72 Stokheim (Duren)
-
dannyvette - Lid geworden op: 26 mar 2006, 10:40
ik zoek vrienden die in het munitiedepot van Stokheim bij Duren
gelegen waren tussen juni 71 en maart 72
gelegen waren tussen juni 71 en maart 72
-
ludo9551 - Lid geworden op: 29 jul 2006, 15:21
Ik was bij het 262 ord mun in 1962-1963 in depot friesheim
Ik ben momenteel bezig gegevens te verzamelen voor een website
over het 262e
Een proef staat op[url]http://users.telenet.be/wibo2/262.html
[/url]
Ik ben momenteel bezig gegevens te verzamelen voor een website
over het 262e
Een proef staat op[url]http://users.telenet.be/wibo2/262.html
[/url]
-
edbzulte - Lid geworden op: 11 nov 2007, 06:26
Ik ben enkele jaren te laat, maar door omstandigheden ben ik terug in mijn archieven gedoken van mijn 'soldatenleven'. Ik was 10 maanden gekazerneerd bij de 262 Mun. in Stockheim. Ik was er chauffeur : jeep en Bedford vrachtwagen(tje). Ik ben er afgezwaaid in oktober 1973. Ik ben ook nog in het bezit van enkele foto's genomen in de kazerne (hoewel het in feite verboden was vertelde men ons toen).
Zouden er nog gegevens/fotos te vinden zijn ivm het 262ste en de kazerne in Stockheim van rond die periode ? Ik ben er enkele jaren terug nog eens langsgeweest, en in de garages was nu blijkbaar een transportbedrijf gevestigd, de slaapkamers van toen waren nu blijkbaar bewoond door, ik denk, asielzoekers of dergelijke....
Ik ga er zeker dit jaar nog eens naartoe om wa foto's te maken en ook naar Friesheim waar ik veelvuldig naar toe moest als chauffeur. Nu zou daar een natuurreservaat van gemaakt zijn.
Bereid tot verdere medewerking aan sites.
Groetjes
Eric De Bruyne
Zouden er nog gegevens/fotos te vinden zijn ivm het 262ste en de kazerne in Stockheim van rond die periode ? Ik ben er enkele jaren terug nog eens langsgeweest, en in de garages was nu blijkbaar een transportbedrijf gevestigd, de slaapkamers van toen waren nu blijkbaar bewoond door, ik denk, asielzoekers of dergelijke....
Ik ga er zeker dit jaar nog eens naartoe om wa foto's te maken en ook naar Friesheim waar ik veelvuldig naar toe moest als chauffeur. Nu zou daar een natuurreservaat van gemaakt zijn.
Groetjes
Eric De Bruyne
Laptop DELL Inspiron 6400 - Win XP
Intel Core 2 Duo Mobil 1666 MHz - 1024 MB
Hard Disk 112 GB
Printer Brother DCP 540 CN
Hard Disk 112 GB
-
edbzulte - Lid geworden op: 11 nov 2007, 06:26
Ik ben enkele jaren te laat, maar door omstandigheden ben ik terug in mijn archieven gedoken van mijn 'soldatenleven'. Ik was 10 maanden gekazerneerd bij de 262 Mun. in Stockheim. Ik was er chauffeur : jeep en Bedford vrachtwagen(tje). Ik ben er afgezwaaid in oktober 1973. Ik ben ook nog in het bezit van enkele foto's genomen in de kazerne (hoewel het in feite verboden was vertelde men ons toen).
Groetjes
Eric De Bruyne
Groetjes
Eric De Bruyne
Laptop DELL Inspiron 6400 - Win XP
Hard Disk 112 GB
Hard Disk 112 GB