1966 voedsel vergif baron michel kazerne mechelen
-
willibrordus - Lid geworden op: 18 dec 2008, 21:49
Hello iedereen.
Ik zat in de winter van 65 naar 66 in Mechelen in de opleiding voor de administrate: de CAD. Daarna ben ik naar Arnsberg getransfereerd en heb daar als bediende "gewerkt" voor de CSM bij de 101QM (bevoorrading). Gedurende deze winter in Mechelen was er een overstroming en hebben wij de wacht gedaan en geholpen met het vullen en verslepen van zandzakjes.
Ik herinner mij nog goed de refter en de kantine, waar ik ettelijke yougurtjes gedronken heb, ook iets anders natuurlijk. Van de opleiding herinner ik me enkel nog chef Vermeiren.
Blijkbaar zijn dat vergeten companiges: de CAD en de 101QM. Of niet?
Groetjes
Ik zat in de winter van 65 naar 66 in Mechelen in de opleiding voor de administrate: de CAD. Daarna ben ik naar Arnsberg getransfereerd en heb daar als bediende "gewerkt" voor de CSM bij de 101QM (bevoorrading). Gedurende deze winter in Mechelen was er een overstroming en hebben wij de wacht gedaan en geholpen met het vullen en verslepen van zandzakjes.
Ik herinner mij nog goed de refter en de kantine, waar ik ettelijke yougurtjes gedronken heb, ook iets anders natuurlijk. Van de opleiding herinner ik me enkel nog chef Vermeiren.
Blijkbaar zijn dat vergeten companiges: de CAD en de 101QM. Of niet?
Groetjes
hou het simpel
-
prulrood - Lid geworden op: 18 jul 2008, 11:44
Hoi, tijdens die voedselvergiftiging zat ik in peloton 22b (radiotechnieker), en toen heb ik gekotst bijna van mechelen tot thuis. (Martin Aerts)

Voor elk probleem is er een oplossing, maar om die oplossing te vinden dat is een probleem.
-
1544 - Lid geworden op: 06 dec 2011, 09:43
Beste vierenzestigers
Ook ik heb mijn opleiding gehad in Baron Michele in september 1966 en ben in oktober naar Arnsberg vertrokken.
Op onze kamer lagen voor zover ik nog weet,Jos Claes van Beringen-Jan Peeters van Beerse-Prutske >Goossens uit Antwerpen-Temmermans uit Geel
George Onraet- Van Aelst- Den Brussellaar>zijn naam ken ik nu niet he
en een zekere Allaerts
Ikzelf ben Guido Lemmens klaroenblazer
Graag zo ik wel iets willen horen van mijn kamergenoten van blok D
MVG
GUIDO
Ook ik heb mijn opleiding gehad in Baron Michele in september 1966 en ben in oktober naar Arnsberg vertrokken.
Op onze kamer lagen voor zover ik nog weet,Jos Claes van Beringen-Jan Peeters van Beerse-Prutske >Goossens uit Antwerpen-Temmermans uit Geel
en een zekere Allaerts
MVG
GUIDO
-
1544 - Lid geworden op: 06 dec 2011, 09:43
Temmermans is eigenlijk Pennemans uit Geel1544 schreef:Beste vierenzestigers
en een zekere Allaerts
MVG
GUIDO
Mij staat ook voor van ne zekere Joris