kazernes
-
Kazan1998 - Lid geworden op: 21 feb 2010, 10:01
Hallo,
is er ergens een website waar men belgishe fotos van kazernes kan
vinden evetnueel ook jongens van toenmalige lichting
Heb mijn opleiding gedaan(3 maand) in Heverlee periode 1/2/1967 en daarna in westakkers Haasdonk periode 1/5/1967 tot einde termijn
Alvast bedankt
Kazan1998
is er ergens een website waar men belgishe fotos van kazernes kan
vinden evetnueel ook jongens van toenmalige lichting
Heb mijn opleiding gedaan(3 maand) in Heverlee periode 1/2/1967 en daarna in westakkers Haasdonk periode 1/5/1967 tot einde termijn
Alvast bedankt
Kazan1998
Als ik het niet begrijp dan vraag ik het aan iemand die het kan weten
Windows 8.1-64bit
Bitdefender/Malware-bites/adw.cleaner/Ccleaner
Windows 8.1-64bit
Bitdefender/Malware-bites/adw.cleaner/Ccleaner
-
Stephaan - Lid geworden op: 31 jan 2005, 16:08
Als je recente zichten van kazernes wilt, kan je altijd op zoek gaan op de Streetview van Google earth
Ikzelf heb dat gedaan voor de kazerne waar ik legerdienst deed. Je moet wel het adres vd kazerne kennen natuurlijk. Je kan op google earth ook detail luchtfotos bekijken
Een andere bron van dergelijke fotos zijn voorzeker de buitenlandse spionage diensten
Ikzelf heb dat gedaan voor de kazerne waar ik legerdienst deed. Je moet wel het adres vd kazerne kennen natuurlijk. Je kan op google earth ook detail luchtfotos bekijken
Een andere bron van dergelijke fotos zijn voorzeker de buitenlandse spionage diensten
-
Stephaan - Lid geworden op: 31 jan 2005, 16:08
Als je recente zichten van kazernes wilt, kan je altijd op zoek gaan op de Streetview van Google earth