koffie in het leger
-
oblinga - Lid geworden op: 20 jan 2009, 20:34
hallo,koffiedrinkers
ik ben in turnhout hulp kokgeweest,ook in het mh in etterbeek als opleiding
als kok ,ervoor opleiding 3 infanterie in de winter 62-63 daarna als hulpkok naar niehl in duitsland veretrokken bij de 102 de comp qm ,van dieprul in de koffie heb ik nooit iets gemerkt al was ik als eerste in de keuken om 5uur,wel dat er op de ketels duizenden kakkerlaken zaten waarvan er altijd een deel in het water lagen en die we er moesten uitscheppen voor we konden koken ,dat was niet fris maar het kon niet anders ,in de andere ketels die leeg waren was er niets want als we het licht aanstaken waren ze als een weerlicht verdwenen en in de dag kwam er geen enkele boven ,ik heb altijd als beenhouwer gewerkt in g
heb altijd in
grote winkels gewerkt en overal zaten die op de warme plaatsen niemand is er van doodgegaan dus ...
ik ben in turnhout hulp kokgeweest,ook in het mh in etterbeek als opleiding
als kok ,ervoor opleiding 3 infanterie in de winter 62-63 daarna als hulpkok naar niehl in duitsland veretrokken bij de 102 de comp qm ,van dieprul in de koffie heb ik nooit iets gemerkt al was ik als eerste in de keuken om 5uur,wel dat er op de ketels duizenden kakkerlaken zaten waarvan er altijd een deel in het water lagen en die we er moesten uitscheppen voor we konden koken ,dat was niet fris maar het kon niet anders ,in de andere ketels die leeg waren was er niets want als we het licht aanstaken waren ze als een weerlicht verdwenen en in de dag kwam er geen enkele boven ,ik heb altijd als beenhouwer gewerkt in g
heb altijd in
grote winkels gewerkt en overal zaten die op de warme plaatsen niemand is er van doodgegaan dus ...
-
william opwijk - Lid geworden op: 01 nov 2004, 16:52
En ... klop het verhaal dat men een medisch product in de koffie deed om de driften te doen afnemen bij de miliciens?
Laptop: MD95500 - centrino 1733 mhz - hd 100giga - 2giga ram ddr2 667- win xp-home