Marinebasis Kallo - 1973/1974
-
dennis1954 - Lid geworden op: 11 jan 2012, 19:41
Ben gekazerneerd geweest in Kallo van Juli 1973 tot November 1974,
ik zou graag in contact komen met andere die ook in deze periode daar waren,of kent u mensen die dat waren !
Janssens François ( Dennis )
ik zou graag in contact komen met andere die ook in deze periode daar waren,of kent u mensen die dat waren !
Janssens François ( Dennis )
-
robcody - Lid geworden op: 30 jan 2003, 11:57
Aan Denis 1954.
Misschien even een blikje werpen op, http://www.belgian-navy.be/forum, en succes verzekerd.
Misschien even een blikje werpen op, http://www.belgian-navy.be/forum, en succes verzekerd.
-
Gérald - Lid geworden op: 08 mei 2011, 16:30
Hello,
Kallo, amai, her is geen of weineg foto's van basis Kallo.
Hebt U foto van deze perioode ?
Hell Bedankt.
Gérald : www.belgian-navy.be
Kallo, amai, her is geen of weineg foto's van basis Kallo.
Hebt U foto van deze perioode ?
Hell Bedankt.
Gérald : www.belgian-navy.be
Zeemacht
-
verhoeven.fge - Lid geworden op: 27 dec 2012, 13:32
ben marinefuselier geweest 1969/70 in kallo, mijn baas was chef degryse of kamiel en de commandant was toen de grande toffe pee
-
kamiel2 - Lid geworden op: 05 jul 2009, 06:49
hey verhoeven,
ik was in Kallo in juni 1970, dit waren mijn laatste dagen en in Kallo omdat ik van boord moest op de M932 Nieuwpoort omdat deze vertrok op manneuvers in Den Helder en die zou later terug zijn dan mijn afzwaaidatum!
dit is de enige foto die ik heb op een opendeurdag in Kallo, ik zit vooraan gedraaid!!

veel groetjes
Kamiel
ben je ook in dit groepje???
ik was in Kallo in juni 1970, dit waren mijn laatste dagen en in Kallo omdat ik van boord moest op de M932 Nieuwpoort omdat deze vertrok op manneuvers in Den Helder en die zou later terug zijn dan mijn afzwaaidatum!
dit is de enige foto die ik heb op een opendeurdag in Kallo, ik zit vooraan gedraaid!!

veel groetjes
Kamiel
ben je ook in dit groepje???
Medion/Akoya PC MD8868, 64Bit,/RAM 4GB/Telenet F-Secure IS/google chrome/Ccleaner//WLMail 2012