Monschau

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Exjager

06 nov 2012, 18:06

Ik ben op zoek naar een +- recente(steekt op geen jaartje) foto van onderstaand gebouw te Monschau.
Het gebouw staat volgens mij in de buurt van Hotel Carat, en wordt/werd volgens mij nog gebruikt door de Duitse Post.
Alvast dank bij voorbaat.

Afbeelding

linden

15 nov 2012, 23:37

Via google earth is dit toch te vinden.Als U dit progamma laad,kunt U als ge dat manneke dat rechts staat naar het hotel sleept, door alle straten wandelen.
iedere waarheid heeft zijn eigen reden

Exjager

16 nov 2012, 12:12

Bedankt Mira voor de foto en info.
is deze foto van u, en kan ik deze gebruiken om op mijn site te plaatsen?
Graag seintje.

Ik beheer namelijk de site www.legerdienst.be

MvG

PS Ik weet niet of Google street Vieuw in Duitsland werkt, vermoed van niet. In ieder geval niet toen ik het probeerde voor Monschau.
Google Earth daarintegen wel.

flupke2

16 nov 2012, 17:35

Google street view werkt wel in Duitsland ,maar (nog) niet overal.Keulen bv kan je zeer goed bekijken , Monschau niet (heb ik zopas nagekeken)

Als je foto's van Google earth wil gebruiken : mag niet .Als je goed kijkt zie je dat er op de site , onderaan in het midden een "copyright"-teken staat , en wie dit copyright bezit .Dus daar eerst toelating vragen als je geen moeilijkheden wil ,zeker met een toch min of meer officiële site zoals de uwe.
mira

16 nov 2012, 19:02

Exjager schreef:Bedankt Mira voor de foto en info.
is deze foto van u, en kan ik deze gebruiken om op mijn site te plaatsen?
Graag seintje.
Exjager, heb de foto's verwijderd vermits ze blijkbaar niet enkel bedoeld waren voor jouw eigen informatie maar om op een website te kopiëren en hiervoor kan ikzelf geen toelating geven.

Voor alle duidelijkheid : het waren geen foto's van Google Earth maar screenshots van Google Maps, zoals ik trouwens had aangegeven in mijn bericht.

Exjager

17 nov 2012, 20:13

Ok, geen probleem.
Indien er ooit eens iemand in Monschau zou zijn, een foto is steeds welkom.
Alvast dank.

robmcroy

28 nov 2012, 15:09

Kijk naar je privémail a.u.b.
Voorlopige info aangaande de bewuste foto.
Mvg. robmcroy.