Den Troep

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

GenIvo
Lid geworden op: 12 mei 2012, 23:50
Locatie: Limburg

26 jul 2014, 01:28

Zoek je legermaten kom dan bij den troep!
https://www.facebook.com/groups/dentroep/

vinkje21
Lid geworden op: 27 okt 2006, 11:52
Locatie: Kortemark

10 sep 2014, 13:25

GenIvo schreef:Zoek je legermaten kom dan bij den troep!
https://www.facebook.com/groups/dentroep/
ha..ha Zelfs met vergrootglas en grote lantaarn ? ? ?

bobby1940
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:02

10 sep 2014, 14:46

waarom moet dit steeds op dat facebook zijn , is onveilig, na jaren dat je weg bent hebben ze nog je gegevens opgeslagen

GenIvo
Lid geworden op: 12 mei 2012, 23:50
Locatie: Limburg

10 sep 2014, 15:12

bobby1940 schreef:waarom moet dit steeds op dat facebook zijn , is onveilig, na jaren dat je weg bent hebben ze nog je gegevens opgeslagen
Dat moet niet als je dat zelf niet wil, ik heb er enkele legermaten terug gevonden! Hier nog niemand!
Ik wou alleen maar helpen!

vinkje21
Lid geworden op: 27 okt 2006, 11:52
Locatie: Kortemark

10 sep 2014, 15:32

GenIvo schreef:
bobby1940 schreef:waarom moet dit steeds op dat facebook zijn , is onveilig, na jaren dat je weg bent hebben ze nog je gegevens opgeslagen
Dat moet niet als je dat zelf niet wil, ik heb er enkele legermaten terug gevonden! Hier nog niemand!
Ik wou alleen maar helpen!
O.K. Bedankt, hier krijg ik tenminste nog een antwoord ! ik had mij lid gemaakt bij die groep op Facebook (Den Troep) en daar geen enkele reactie ?
Ik moet wel bekennen dat wat ik zoek een beetje moeilijk is nl. legerkamerraden uit 1958-59 en misschien zijn er dat niet zo veel meer ?

Pela
Lid geworden op: 15 jan 2010, 00:45
Locatie: Limburg

10 sep 2014, 17:16

Facebook-aanmelding
Je moet je aanmelden om verder te gaan.

Waarom moet ik mij aanmelden om verder te gaan?
A bird that you set free may be caught again, but a word that escapes your lips will not return.
Jewish Proverb

GenIvo
Lid geworden op: 12 mei 2012, 23:50
Locatie: Limburg

10 sep 2014, 19:32

Pela schreef:Facebook-aanmelding
Je moet je aanmelden om verder te gaan.

Waarom moet ik mij aanmelden om verder te gaan?
Je moet een "Facebook account" hebben! (deze kan je aanmaken)

Dan klik op deze link: https://www.facebook.com/groups/dentroep/
en dan rechts boven op "Lid worden"! (je krijgt dan een bericht in je mailbox)

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

27 sep 2014, 13:51

bobby1940 schreef:waarom moet dit steeds op dat facebook zijn , is onveilig, na jaren dat je weg bent hebben ze nog je gegevens opgeslagen
Je mails en surfgedrag houden ze ook twintig jaar bij,op iedere provider,als je dat niet wil moet je geen internet nemen,maar pen en papier gebruiken.

expara
Lid geworden op: 05 apr 2010, 18:58
Locatie: Lokeren

17 okt 2015, 11:32

Ik heb hier wel enkele vrienden van bij de Para-Commando's teruggevonden, later was ik bij de Hawk en ook uit die tijd heb ik hier nog vrienden terug gevonden.
Tip: Je krijgt soms verrassende info als je op Google gewoon je eenheid, kazerne en jaartal invult. Op die manier heb ik er ook nog een paar gevonden, en het levert soms ook nog mooie foto's op.
Ikzelf ben nu niet meer actief op Facebook omdat iemand een vals profiel had aangemaakt en misbruik maakte van mijn foto's. Heeft mij veel moeite en tijd gekost (maanden) om die persoon te laten verwijderen.
Dat wil nu niet zeggen dat ik een Facebookhater ben, ik gebruik het gewoon niet meer.