Film over Kamp Vogelsang

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Trico Traco
Lid geworden op: 28 nov 2012, 11:53

18 apr 2015, 10:42

Hier de link naar een film over Vogelsang die gisteren uitgestraald werd.
http://www1.wdr.de/fernsehen/dokumentat ... ng100.html
Hobbys met de camper rond snorren.
Gratis 8mm super 8 films en videos digitaliseren.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

18 apr 2015, 11:06

Trico Traco schreef:Hier de link naar een film over Vogelsang die gisteren uitgestraald werd.
http://www1.wdr.de/fernsehen/dokumentat ... ng100.html
Mooie bijdrage, bedankt!
Het ziet er nu stukken beter uit dan ik het mij herinner (1966).

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

18 apr 2015, 11:49

Zoals Michel hier zegt, ik heb het daarnet bekeken en vind het heel mooie herinneringen.

Ik zie dat het vandaag opnieuw zou uitgezonden worden, maar kan WDR op mijn Telenet niet vinden :twisted: :twisted: :twisted:
Afbeelding
Blijkbaar heeft Telenet dit uit zijn aanbod geschrapt GRRRRRR

Vraagje aan Trico Traco, heb jij dat gisteren op TV gezien?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

18 apr 2015, 13:51

Danny schreef :"Blijkbaar heeft Telenet dit uit zijn aanbod geschrapt GRRRRRR "

WDR is inderdaad sinds ongeveer 2 jaar niet meer beschikbaar op Telenet. Ook Belgacom(nu Proximus) had het eerst geschrapt, maar nadien toch terug in hun aanbod geplaatst.

Ook wij vinden het spijtig, zeker omdat mijn vrouw afkomstig is uit Bergisch-Gladbach(bij Keulen) en ze vroeger op WDR dus nog wat op de hoogte kon blijven over het nieuws uit haar streek.
Maar we zijn er niet echt kwaad om , nu kunnen we tenminste naar de zender Al Jazeera kijken
:wink: :twisted:

Trico Traco
Lid geworden op: 28 nov 2012, 11:53

18 apr 2015, 14:43

Danny. schreef:Zoals Michel hier zegt, ik heb het daarnet bekeken en vind het heel mooie herinneringen.

Ik zie dat het vandaag opnieuw zou uitgezonden worden, maar kan WDR op mijn Telenet niet vinden :twisted: :twisted: :twisted:
Afbeelding
Blijkbaar heeft Telenet dit uit zijn aanbod geschrapt GRRRRRR

Vraagje aan Trico Traco, heb jij dat gisteren op TV gezien?

Groetjes

Danny
Nietgezien, maar deze morgen tot mijn grote verwondering de link op facebook ontdekt. En dan heb ik de film op internet bekeken.
Hobbys met de camper rond snorren.
Gratis 8mm super 8 films en videos digitaliseren.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

18 apr 2015, 15:50

Danny. schreef:Ik zie dat het vandaag opnieuw zou uitgezonden worden, maar kan WDR op mijn Telenet niet vinden :twisted: :twisted: :twisted:
Danny, geen nood, de WDR website is een ware schatkamer van tijdsdocumenten en documentaires:
http://www1.wdr.de/fernsehen/dokumentat ... in100.html

Ik ga maar geen vergelijking maken met het amateuristisch gedoe op de VRT website, je vraagt je af of dat wel 340 miljoen belastinggeld waard is...