1968 - 11 de Genie van Burcht

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

freddy55
Lid geworden op: 15 jun 2007, 22:31

27 jun 2007, 13:50

Beste, uw naam zegt mij ook niets maar Kermere Michel die lag wel op onze verdieping hij had zwart haar en op zijn voorhoofd had hij er niet veel of het dezelfde is weet ik niet maar hij was inderdaad van Gent en Oostmale heb ik ook niet meegemaakt maar er werd er wel over gesproken .Ik ben nog altijd aan het twijfelen maar ik denk dat we er samen waren maar ja het is ook zo lang geleden he.
vriendelijke groeten freddy

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

28 jun 2007, 17:34

Ik lag op de eerste kamer als je de trap boven kwam,wie ik mij verder nog herinner was Verdeyen uit Scherpenheuvel,was een hele grote gast,en dan die gast die familie was van stekjes fabriek UNION MATCH in de tijd.
Maar zoals gezegd het is lang geleden en we waren daar dan ook met een man of 60 ineens samen.
Spijtig dat je hier geen foto's kan plaatsen,zou er anders een paar inscannen dan kon je het misschien herinneren.
En inderdaad Kermere had voorkant praktisch geen haar en was een groot lawaai.

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

29 jun 2007, 08:48

Vermits jij wacht gedaan hebt in Laken en ik in Brussel aan het paleis,wil zeggend dat wij niet in zelfde peleton waren,want één peleton deed wacht in laken en het andere zoals ik in Brussel.

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

03 jul 2007, 15:27

Dit was ons wacht peleton in Brussel aan het paleis,degene rechts die schuin staat ben ik,was bij de aflossing na onze laatste wacht.
Afbeelding

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

10 jul 2007, 12:37

Heb hier nu toch nu al via via de namen van wie er toen was,nu nog de adressen die ze ook gingen opzoeken,en dan hopen dat er intresse is voor een eventuele reunie na ongeveer 40 jaar.
Laatst gewijzigd door schanulekes op 29 jul 2007, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

19 jul 2007, 07:47

Heb de vraag voor adressen gesteld aan Rijksregister,dus nu eens zien wat ze daar gaan antwoorden.

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

25 jul 2007, 08:20

Hier vind je foto's en info over allerlei projecten,ook van op zoek naar 11 Genie 1968.

http://www.kamp-vogelsang.be/

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

29 jul 2007, 10:04

Ondertussen al positief tf gesprek gehad met twee van mijn ex vrienden van 11 genie.

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

04 aug 2007, 17:20

We zijn op de goede weg,reeds 50% terug gevonden met de bereidwillige hulp van enkele personen,waarvoor onze dank.
Afbeelding

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

10 aug 2007, 15:35

Op mars in???
Afbeelding

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

14 aug 2007, 19:31

Het begint hier stillekes in gang te komen,al kontakt gehad met tientallen vrienden van toen en al positieve kontakten gelegt met de 11 Genie te Burcht voor een eventuele reunie.
Maar heeft al veel bloed,zweet en tranen gekost nog te zwijgen van de uren achter de pc en telefoon om die kontakten terug te vinden.
Maar ben gelukkig niet alleen voor dat werk,een groot deel is gedaan door Freddy waarvoor mijn dank.
En dan ook nog moeten vernemen dat er al een 7 tal overleden zijn.

Genieterke
Lid geworden op: 15 nov 2002, 01:36
Locatie: Maasmechelen

14 aug 2007, 23:33

Mijn 'GELUKWENSEN'.

Er zijn hier twee Ex-Geniakken flink in de weer geweest met de voorbereidingen van een reünie. Met zulke gedreven organisatoren moet dit een schitterend feest gaan worden, waar ze nog héél lang van zullen
nagenieten.

Met Genieterige groeten

Het Genieterke :P
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

26 aug 2007, 13:18

Wetende dat er van de 64 mensen van 11 genie zeker tot nu toe 20 een pc hebben en iedereen een persoonlijke brief heeft gekregen en dat er niemand hier reageerd vind ik erg,zelfs vele geven op persoonlijke mails nog zelfs geen antwoord en dat vind ik volgens mijn normen van opvoeding niet erg korrekt en zelfs onbeleefd.
Ik weet dat het strenge woorden zijn maar dat is mijn gedacht en denk er sterk aan hier alles te verwijderen en me bezig te houden met mijn hobby's inplaats van hier uren en dagen me bezig te houden met allerlei opzoekwerk om te trachten vrienden van 40 jaar terug nog eens samen te brengen.

Genieterke
Lid geworden op: 15 nov 2002, 01:36
Locatie: Maasmechelen

26 aug 2007, 15:05

schanulekes

Laat je niet ontmoedigen!!!
Je verricht goed werk.
Ik kan je adviseren om door te doen, het loont beslist de moeite.
Doe het dan voor de welwillende.
Zelf heb ik verschillende reünies meegemaakt en enorm deugd gehad aan het weerzien van (oude) (strijd) makkers na zo wat 40 jaar.
Zo'n reünie is en blijft een fantastiche belevenis, daar moet je voor gaan!

Met GENIEterige groeten.
Het Genieterke :P
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

26 aug 2007, 17:22

Jamaar als je ziet dat wij hier kosten nog tijd sparen om dat te organiseren en dat je dat ziet dat er praktisch geen reaktie komt,niet op mails of brieven en dat van vrienden waar je een jaar samen hebt mee geslapen,gewerkt,plezier en leed gekend.
Dan nog te zwijgen van de pinten dat we samen gedronken hebben,begrijp niet hoe daar van vele geen reaktie van kan op komen,was misschien voor vele een slecht jaar maar toch met mooie herinneringen denk ik,ik heb dat in alle geval NOOIT vergeten.
En als ze er niet willen aan deel nemen dat ze dan toch tenminste de beleefdheid hebben van het te zeggen dan weten we waar we staan.
Maar zei zelfs één "Ik wil met dat klote leger niets meer te maken hebben" maar het gaat hier toch niet om het leger van om vrienden van 40 jaar geleden nog eens terug te zien,nu het nog kan,want het leven is voor iedereen veel te kort.