1963 Zeemacht St. Kruis Brugge

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Vic2
Lid geworden op: 24 mar 2006, 14:08

21 jul 2006, 18:44

Hallo,

Wie was bij de lichting van sept 1963 in St Kruis Brugge, ik herinner mij: André Bilcke uit Gent, Laurent... eveneens uit Gent, Louis Liekens uit Kontich, Gil... uit Antwerpen, ....Keymis uit het verre Limburg, ... Haentjes uit...?, dat zijn de namen die me zowat bijgebleven zijn, zij leerden allen marcheren onder Mr Petit-Jean, wat is er van jullie geworden jongens???

Vic

josefbl
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:56
Locatie: Zuidzande/Zeeuws Vlaanderen / Nederland

17 jan 2007, 14:03

Hoi SAilor , ook ik heb mijn eerste opleiding gehad in eind augustus ,begin september 63 in St Kruis .Ik sliep in de eerste kamer rechts wanneer je het hoofdgebouw links binnegaat en voorbij het kapsalon rechts de lange gang in,eerste kamer.Bij mij op de kamer lag ook Roland de nu zeer bekende en beroemde gitaar speler die zeer vaak te zien en te horen is op VTR.Ook Joël de Vos uit Roeselaere en inderdaad de..... Keymis !Die had pik zwart haar en kwam uit ROTEM of Neeroeteren in de Limburg.Na mijn eerste opleiding ben ik naar Tervuren gemuteerd ( kokschool ) en daarna naar de M 926, A926 , A 962 Mechelen
en wie was daar ook aan boord ? Juist , de Keymis !Hebben veel lol gehad :oops: ! Prachtige reis gemaakt met Cdt. Francois in de Middelandse zee ,veel , zeer veel mooie havens gedaan , 2 x 3 maand !Ik was dus de chef kok aan boord en ik denk Keymis , electricien of ?................
ik weet het niet zo goed meer .Mijn naam ? Jos van der Veken ,toenertijd uit Mechelen.
Groetjes jos :D