1966-67 - 6TTR te Arnsberg

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

derafderaf48
Lid geworden op: 04 apr 2008, 12:01
Locatie: schoten

14 apr 2009, 09:43

WimpySoft schreef:Ik denk dat ik in die periode daar geweest ben, ik was de enigste beroepssoldaat, moest tijdens de weekeind altijd de sleutels uitdelen.

Misschien ken je mij,

Mijn naam

Willem Van der Voort

willem.vandervoort@pandora.be
Geachte Willem Van Der Voort,
Even diep in het geheugen gegraven en ik meen je te herinneren. Als ik het goed voor heb ben je niet groot van gestalte (1,60 à 1,65) en had je toen kort (natuurlijk), een steeds keurige haarsnit en blond haar. Een nogal rond hoofd. (sorry voor de wat plastische omschrijving). Onze compagnie is na de opleiding van 2 maanden te Mechelen, op 1 nov.'66 in Arnsberg toegekomen. Ik geloof dat jij in de lente van '67 daar kwam opdagen. Uiteraard kan ik mij vergissen in het beeld maar "de sleutels" doen mij een belletje rinkelen. Verleden jaar heb ik als medeorganisator en na een zoektocht van 6 maanden, een reünie georganiseerd van (bijna) alle soldaten van de lichting sept.'66 / aug.'67 Hertzkabel-Arnberg. Dus na 41 jaar hebben we elkaar (+ partners) terug ontmoet op 9 nov. 2008. Heerlijke momenten, pure nostalgie. Beste Willem, ik hoop dat het je goed gaat en bedankt om op de topic te reageren en laat eens weten of de omschrijving klopt.
Groeten van Raf Verstappen
de man van schoten

v846616
Lid geworden op: 11 feb 2009, 20:52
Locatie: wuustwezel

05 mei 2009, 21:41

hallo ex schachten ik zen de mon bastiaenssen en heb daar ook in dat mooie arendsberg gezeten ik zijn van de klas 65 66 en ik lag op de kamer met den dhaenens nen devolder nen zwanepoel en mene superdrinkenbroeder nen echte strop den daniél grijp en de kolonel was iemand van hoboken geloof ik ik was meestal van kolen karwei met dat klein( kamionneke ) en dan den halftrac onderhouden he want ik was halftracschauffeur hopelijk hoor ik nog eens iets van die mannen ik had bij de Qm ook nog ne maat joske van hoboken
groetjes mon

piepertennis
Lid geworden op: 04 apr 2007, 10:07

01 jan 2024, 11:12

Mijn legerdienst in Arnsberg (garageafdeling onderhoud legervoertuige,6de pers van links ben ik ,herkent jullie nog iemand op de foto.
E-mail :pieper1948@telenet.be
Bijlagen
arnsberg 1966-1967.jpg