1955/56 Probsteierwald Stolberg 211e Cie ord.

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

kevervw
Lid geworden op: 16 dec 2003, 23:48
Locatie: Diest

24 aug 2006, 15:27

Probsteierwald Stolberg 211e Cie Ordnance 1955/1956
Wie herkent zich nog op een van deze fotos?
Laat eens iets van je horen. Gust (de kleinste)
Afbeelding

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 aug 2006, 17:39

Katana is daar nog CSM geweest in de jaren in de jaren 1953-1954 ? WAS TOEN NOG EEN ROVERSHOL :!: 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

brasek
Lid geworden op: 05 dec 2004, 11:15
Locatie: Brasschaat

27 aug 2006, 17:25

Was ook in de 211 cie in de jaren 1953 en 1954 als chef van de depannageploeg. reed met de diamond T en de Ward la france.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

31 aug 2006, 17:21

Als jullie toch daar geweest zijn vroeger , herinner je dan nog dat Duits cafeetje , wat stappen buiten de corps-de garde noord , was een zuip café en katana heeft daar ooit een stunt uitgehaald , kreeg er geen bier meer , en uit wraak at hij elf pinten op onder hun verbvaasde ogen en kreeg toen uit respect , terug bier :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

brasek
Lid geworden op: 05 dec 2004, 11:15
Locatie: Brasschaat

31 aug 2006, 17:35

Neen ik kan mij dat echt niet meer herinneren ,het is ook al zo lang geleden ,had steeds mijn eigen cafe bij mij in de auto. Ik heb intussen zoveel kazernes in Duitsland en Belgie gedaan, dat het onmogelijk is alles te onthouden.
groetjes

brasek
Gast

21 nov 2006, 16:36

Hello iedereen,

Ik was van 1968 tot 1970 in Probs.
In dezelfde gebouwen als hier wat hoger op een foto... maar toen was dat reeds in de 210 Cie Ord Maint.

Als officier van wacht heb ik heel wat miliciens over 'den draad' weten kruipen als ze terug kwamen van dat cafeetje! En ooit ook een dronken Duitser langs die draad gevonden, bijna doodgevroren.

Op 26 nov 2006 werden een 35-tal links in mijn website ingelast naar ex-BSD-eenheden of sites die op een of andere wijze trachten een beetje een mogelijkheid te scheppen aan oudgedienden om elkaar terug te vinden.
Deze links zijn te vinden op --> http://home.tele2.be/evb
In de "detailpagina's" op de pagina "Wie ben ik" in de rubriek "Link naar ex BSD-eenheden".

Hiebij doe ik tevens een oproep tot het inzenden van persoonlijke ervaringen, verhalen en anecdotes van al wie ooit in een garnizoen in de BSD verbleef... militairen, hun familie, mensen uit het onderwijs, personeel van de CMC, enz. Dit met de bedoeling ze gebuldeld per garnizoen op internet te plaatsen.
Ondertussen zijn daarover al wat inzendingen binnengelopen.
Een aantal van deze ingezonden belevenissen zitten reeds op mijn website --> http://home.tele2.be/evb
In de "detailpagina's" op de pagina "Wie ben ik" in de rubriek "Link naar ex BSD eenheden en belevenissen van ex Siegenaars