1969/70 Stokkem(Arlon)en/of Euskirchen

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

flurkske
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:55
Locatie: maldegem

31 aug 2006, 20:41

Zijn er mensen die zich nog de namen herinneren van de kroo's(radio) in Stokkem en de kroo's 2de Lanciers in Euskirchen van okto'69 tot midden '70.(enkele namen Hendrik Holvoet, De Vogelaere Erik, Bernard...(bij de SSR)enz....Heb vele namen onthouden tot voor enkele jaren, doch geloof dat mijn geheugen met de jaren mij in de steek laat. :cry: Laat eens iets horen als je dit leest. Groetjes,
Hendrik (kroo radio 2°Lanciers)

Valery
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:35
Locatie: Aspelare

19 dec 2006, 10:58

Ik was M75 Bestuurder tussen Juli 1974 en Mei 1976 .
De M75 werd destijds ook de Fulltrack genoemd .
Ik reed toen voor de Kolonel en de Stafdienst .
Juist voor de verhuis Van Euskirchen naar Leopoldsburg , was mijn beroepscarriëre van Twéé jaar ten einde , heb dus de overstap niet meer meegemaakt . Namen herrinner ik me niet al te best . Adjudant De Nagel herrinner ik me nog wel , die was destijds volgens mij dicht bij de pensioenleeftijd . Ik had er ook een appartement in de Kolbergerstrasse n° 23 , op het gelijkvloers .

Groetjes,
Ghijsels Valery
Leven en laten Leven

flurkske
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:55
Locatie: maldegem

19 dec 2006, 21:24

Adj De Naegel was in 1970 OO-Radio voor het eskadron Staf en diensten.Hij vertelde heel graag over zijn tijd in de Congo. Tot voor enkele jaren woonde hij in Oostkamp. Als hij nu nog leeft weet ik niet.