1964/65 - 2°Bon-16°comp para Flawinne

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

geo
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:35
Locatie: oostkamp

08 nov 2006, 12:02

Misschien vind ik langs deze weg nog een paar leger makkers terug van
van het peleton Mortieren/Rickies zoals Den Bill (brusselaar) De lange
(Oostende) en nog een rosse gitarist Van Lancker (Gent), de kleine ( Polentier of zoiets uit poperinge)en nog een chauffeur uit Landen
evenzo alle andere.

Kpt was Verstraeten later verhuisd naar Lombardsijde , nieuwbakken Sgt was Stroband , en drill Sgt was een mens uit Jabbeke.
Vele namen zijn vergeten,maar de herrinering blijft.
Mijn naam is Georges Vermaut

mvg
geo
Windows 10- 64bit /8gb Ram / Intel core i5-3550/Intel HD Graphics/ HD1tb/Externe 1tb / /Explorer 11.0.26/Firefox7.0/ Microsoft edge/google chrome/Thunderbird 60.9.1/Apache Open Office4.1.3./Cclaener 5.63.74/Adwclean/Malwarebytes 2.2.1.10 Telenet

RopaS
Lid geworden op: 23 nov 2006, 21:01
Locatie: KALKEN

23 nov 2006, 21:20

Hallo Geo,
Ik las hier zopas je berichtje en heb mij dan 'eindelijk' ook maar eens ingelogd op het Seniorennet.

Ik was er ook bij in 1964/65 Te Flawinne.
16e Cie Pel D Recce
Wij zijn inmiddels ook begonnen met een kameraad uit Zwevegem om 'misschien' eens een samenkomst te organiseren.
Later meer nieuws hierover.

je kan ook veel info op www.paracommando.com. terugvinden

Ik heb nog wel een paar namen en adressen.

Banzai
Marc L.
BETER LAAT DAN NOOIT!

geo
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:35
Locatie: oostkamp

24 nov 2006, 13:55

Hallo RopaS

Dank voor de tip WWW.paracommando, ik was er niet eens van op de hoogte dat die bestaat, dank zij de site heb ik er toch 2 mensen kunnen uithalen die ik zeker ken.
Vinckx Andrè was mijn kamergenoot (bed naast mij) niet van Landen zoals
voordien geschreven , maar van Blanden.
Liebrecht Marc uit Kalken herken ik ook, misschien vinden we langs deze
weg nog andere buddy's terug.
Hierbij ook nog een foto van mijn peleton (kamergenoten) welk peleton en kamernummer weet ik niet meer, het was in ieder geval op de gelijksvloer.
Hopelijk zien we elkaar nog eens allemaal???? terug op een rèunie.
Intussen heb ik mezelf ook ingelogd op de site paracommando
Ter inlichting: Mijn E-mail via Seniorennet kan je terugvinden in Profiel.
Ik hoop dat U de foto kan bekijken, het is ook de eerste keer dat ik zoiets doe, maar blijkbaar is dat geen probleem, ik sta op de foto knielend rechts.
Afbeelding

Graag tot later
geo
Windows 10- 64bit /8gb Ram / Intel core i5-3550/Intel HD Graphics/ HD1tb/Externe 1tb / /Explorer 11.0.26/Firefox7.0/ Microsoft edge/google chrome/Thunderbird 60.9.1/Apache Open Office4.1.3./Cclaener 5.63.74/Adwclean/Malwarebytes 2.2.1.10 Telenet