1957/58 Genietroepen - Wie kent Gilbert D'hooge

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

madiga
Lid geworden op: 25 apr 2004, 18:47
Locatie: Oostende

04 mei 2007, 20:53

Ben op zoek naar Gilbert D'hooge uit Brugge , waarschijnlijk uit st. Andries . Was bij mij in Aken ( Brand) bij de Genie troepen in 57/58 en was beroepsmilitair. Moet nu zowat 75 zijn . Hij had een zware motor waar we dikwijls mee op stap gingen in Stolberg.

Wie kan me inlichtingen geven ?
Dank voor uw anwoord.
Madiga.
Madiga Oostende

Cisse 384
Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:17
Locatie: Antwerpen

09 mei 2007, 14:01

Hallo Madiga,

Ik was ook in die jaren bij de Genie in Brand en denk wel dat ik D'Hooge Gilbert gekend heb want samen zijn we veel uitgeweest(Stolberg en Eschweiler) maar toen reed hij met een okkazie Mercedes die regelmatig in pan viel.
Ik weet dat hij evenals ik beroepsmilitair was maar in juli 1959 heb ik mutatie gedaan naar Kassel en heb nooit nog iets vernomen van hem.
Waarschijnlijk zeggen de namen Spiessens, Van Gijsel(Antwerpen) enBranders u ook wel iets?

Groetjes,

Cisse 384

Cisse 384
Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:17
Locatie: Antwerpen

22 mei 2007, 21:46

Hallo Madiga,

Wegens omstandigheden buiten mijn wil om ben ik wel laat met mijn reactie op jou e-mailtje maar ik mis op het forum uw vorig bericht waarin u sprak van bepaalde personen.
Hierbij voeg ik een foto van de voetbalploeg van het zesde Genie in Brand waarop u waarschijnlijk wel bepaalde personen zult herkennen.
Rechts onderaan de tweede laatste ben ikzelf, naast mij de limburgse beroepssoldaat Moonen en boven links een zekere Seys(afkomstig van de streek rond brugge) met naast hem Van Den Broucke, afkomstig uit Machelen en was ook beroepsmilitair. De keeper was een zekere Nijs uit Antwerpen.
Hopend heb je wat aan deze foto en gegevens en elke foto die u me wilt of kunt bezorgen zijn altijd welkom.


Groetjes en tot ons volgend kontakt,


Cisse 384

madiga
Lid geworden op: 25 apr 2004, 18:47
Locatie: Oostende

25 mei 2007, 20:37

Hallo Cisse 384
Ik heb uw laatste mail gelezen van die voetbal ploeg , maar de foto ontbreekt.
Ik had mijn laatste antwoord gewist omdat ik geen reactie kreeg van u. Ook had ik mijn privé e-mail er bij gezet omdat dat gemakkelijker was voor foto's door te sturen.
Dus nogmaals kan je mij antwoorden op maurice.breeur@skynet.be. Ik heb nog enkele foto's liggen die u ook wel zullen intresseren .

Groeten Maurice.
Madiga Oostende

Cisse 384
Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:17
Locatie: Antwerpen

27 mei 2007, 20:32

Afbeelding

Hallo Madiga,

Ik probeer nogmaals de beloofde foto over te maken.
Hopelijk lukt het deze maal.

Groetjes,

Cisse 384

duikertje
Lid geworden op: 02 feb 2006, 09:06
Locatie: oostende

01 jun 2007, 03:21

Hoy madiga,

Kun je geen foto doorsturen dan kan ik er mischien herkennen.

Groetjes Duikertje :lol:
Als je gelukkig wil zijn , wees het dan.