1980/81 Soest - 1e Grenadiers - 2 companie - 2 peleton

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

daniless
Lid geworden op: 08 feb 2008, 18:18

08 feb 2008, 18:26

Beste,
Haedens Hendrik vatte ,vele maanden terug, het idee op om een reunie te organiseren. Van 19 uit de 22 mannen van zijn peleton heeft hij hun huidig adres teruggevonden en de uitnodigingen werden reeds verstuurd. Van 3 echter is hij er (nog) niet in geslaagd. Van de hoop hen met simpele middelen terug te vinden is door de wet op de privacy weinig overeind gebleven. Ik heb Hendrik beloofd eens te kijken wat ik kon doen.

'Liekens Jan' ,ooit woonachtig in regio Olen,
'Hofkens Wim' en
'Lepere Manfred', ooit woonachtig in Kuurne
werden nog niet gelocaliseerd. Wij hebben geen absolute zekerheid over de juiste schrijfwijze van de naam en zijn ook niet zeker dat bvb de roepnaam 'Jan' niet officieel 'Johannes' is, of dat 'Liekens' eerder 'Lieckens' moet zijn. In elk geval, hun naam klonk zoals hiervoor geschreven. Het enige zekere is dat zij in 1980-1981 gelegerd waren in Soest bij genoemde eenheid. Hun geboortejaar zou dus omstreeks 1961
zijn.

Moest U een of meerderen van deze personen kennen kun je betrokken vragen of hij met zijn lichtingsgenoten wil samen komen. Voor hen die van ver komen wordt logies voorzien. Indien het de 'vermisten' betreft, vraag hen om bvb per mail de gegevens door te geven teneinde terug contact te kunnen nemen.

Nog iets: moest het zijn dat U zekerheid hebt dat een of meerdere van de 3 overleden zijn, laat het gerust weten. Hoe spijtig ook, het kan ons verder nutteloos opzoekwerk besparen. Bedankt op voorhand. BTW hebt U een beter idee om de zaak aan te pakken kan U mij gerust mailen.

daniless
Lid geworden op: 08 feb 2008, 18:18

18 feb 2008, 03:29

Mede door enige reacties zijn de laatste 3 gelocaliseerd en en met de anderen uitgenodigd op de reunie. Mijn dank aan diverse tipgevers.