1975 Reg. Para Cdo(schoolcompagnie) Flawinne

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Bompa_Trucky
Lid geworden op: 09 jun 2007, 08:07
Locatie: Gent

28 jun 2008, 09:10

Hallo beste mensen,

Graag zou ik langs deze weg in kontakt komen met al mijn vrienden van toen.
Flawinne lichting 1975 beroepsmilitairen.
Groetjes Patrick De Jaeger
You can win me,You can lose me.But never try to use me.

militair
Lid geworden op: 21 okt 2005, 12:49
Locatie: Brasschaat

04 jul 2008, 07:45

Dag Patrick,
Ken je me nog ? Gerry Delen is mijn naam. Ik was eveneens in de SchoolCie te Flawinne in 1975. Ondertussen weeral een eeuwigheid geleden. Na mijn opleiding ben ik naar de Bij Para Cdo gegaan te Brasschaat tot 1987. Dan even CEM (TDLM), dan naar 't school voor OOffr, dan LogC2, dan even naar Haasdonk om uiteindelijk terug naar Brasschaat te muteren waar ik nog steeds militair ben in het Departement Artillerie (VASch).Ik ben ondertussen reeds 50 jaar, maar doe mijn job nog steeds met veel plezier.Ben gehuwd en heb een dochter van 21 jaar.
Je kan me steeds mailen zodat we nog wat herinneringen kunnen ophalen. Stel het goed en hopelijk tot mails.

Bompa_Trucky
Lid geworden op: 09 jun 2007, 08:07
Locatie: Gent

06 jul 2008, 07:05

Beste Gerry, mijne gebuur op de kamer in Flawinne. Wie had dat ooit gedacht. Ik stuur jou een mail voor verdere contact
Groetjes Patrick.
militair schreef:Dag Patrick,
Ken je me nog ? Gerry Delen is mijn naam. Ik was eveneens in de SchoolCie te Flawinne in 1975. Ondertussen weeral een eeuwigheid geleden. Na mijn opleiding ben ik naar de Bij Para Cdo gegaan te Brasschaat tot 1987. Dan even CEM (TDLM), dan naar 't school voor OOffr, dan LogC2, dan even naar Haasdonk om uiteindelijk terug naar Brasschaat te muteren waar ik nog steeds militair ben in het Departement Artillerie (VASch).Ik ben ondertussen reeds 50 jaar, maar doe mijn job nog steeds met veel plezier.Ben gehuwd en heb een dochter van 21 jaar.
Je kan me steeds mailen zodat we nog wat herinneringen kunnen ophalen. Stel het goed en hopelijk tot mails.
You can win me,You can lose me.But never try to use me.

militair
Lid geworden op: 21 okt 2005, 12:49
Locatie: Brasschaat

07 jul 2008, 12:30

Patrick,
Ik hoop dat er nog andere "kamergenoten" van vroeger deze oproep lezen en beantwoorden ! Wij hebben ondertussen elkaars dan toch al gevonden. We houden zeker contact met elkaar en binnenkort zullen we eens afspreken. Groetjes "maat" !

Bompa_Trucky
Lid geworden op: 09 jun 2007, 08:07
Locatie: Gent

08 jul 2008, 02:30

Hallo Gerry, ik herinner mij nog enkele namen, Danny Ghyselbrechts, diene lag het bed rechts van u , met zijn blauw oog hahaha,Rudy Colijn onze sergeant, we hebben nog vogels gekocht voor hem op het einde van ons springopleiding in Schaffen of waren het hamsters, ik weet het niet meer, ,ik weet nog een zekere Pauwels van Diest,Misotten diene zonder zijn tanden, ja maat, wij moeten nog een keer de tijd van vroeger bovenhalen, maar da kom zekers wel nog.

Groetjes van diene strop hé
militair schreef:Patrick,
Ik hoop dat er nog andere "kamergenoten" van vroeger deze oproep lezen en beantwoorden ! Wij hebben ondertussen elkaars dan toch al gevonden. We houden zeker contact met elkaar en binnenkort zullen we eens afspreken. Groetjes "maat" !
You can win me,You can lose me.But never try to use me.

militair
Lid geworden op: 21 okt 2005, 12:49
Locatie: Brasschaat

08 jul 2008, 11:31

Patrick,
Rudi Collin, onze sergeant van toen is nog steeds aktief militair. Hij is gekazerneerd in Schaffen. Hij is Adjudant-Majoor. Dat is een nieuwe graad, nog een graad hoger dan Adjudant-Chef. Steeds een correcte, aangename kerel geweest, zelfs tijdens onze toch wel zware opleiding.Ja, van die Ghysbrechts, dat weet ik ook nog... hahaha, wat is dit toch allemaal lang geleden, ondertussen reeds méér dan dertig jaar ! ! En ja... Misotten zonder tanden ! Ook nen plezante gast. Eén iemand, waar ik niet direct op zijn naam kan komen heeft serieuze carriere gemaakt in 't leger en is officier geworden (denk Cdt) Lag eerste bed links, ne hele grote en blond. Kortom, al onze herinneringen komen wel boven, en daarom zoals we reeds hebben gezegd moeten we zeker eens afspreken. Alleszins houden we contact met elkaar want heb nog héél veel te vertellen zene.
Groetjes vriend !