Ghislain Barré

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

TJINNE
Lid geworden op: 23 dec 2005, 12:33
Locatie: BREDENE

18 mei 2024, 12:50

Ik heb volgens de dokter Ghislain Barré en mijn voeten zijn gevoelloos ik kan mijn tenen niet meer krullen noch naar boven noch naar beneden , ik kan niet meer op mijn tenen staan en ook niet op mijn hielen :cry: ik moet achterwaarts van de trap komen , dit zou de zenuwen zijn die afsterven , een andere dokter zei dat het niet kan want dat die ziekte na een paar maanden van zelf geneest , bij mij dus niet , ik heb 3 jaar geleden mijn auto moeten wegdoen :cry: en heb nu een scootmobiel , zonder stok kan ik niet meer gaan en heb ook een rolstoel nu voor als een van mijn kinderen mij eens komt halen , ik heb ook dropvoeten en moet mijn voeten wat hoger opheffen want het minste dat ik haper lig ik tegen dek :roll: zijn er hier nog mensen die dit hebben , dan hoor ik graag hoe zij er mee omgaan :idea:

Artesia
Lid geworden op: 11 feb 2004, 11:37
Locatie: ergens ten velde

18 mei 2024, 15:21

Het is het Guillain Barré syndroom en via google kun je er vanalles over lezen.
Hier alvast de algemene link :
https://www.google.com/search?q=guillai ... s-wiz-serp

TJINNE
Lid geworden op: 23 dec 2005, 12:33
Locatie: BREDENE

20 mei 2024, 12:23

Bedankt voor de link , het zijn inderdaad die symptomen maw niks meer aan te doen volgens de verschillende meningen en verslagen van verschillende ziekenhuizen , so be it :? 8O

zeeganger
Lid geworden op: 24 mar 2023, 10:41

23 mei 2024, 10:05

heel erg