Hoorapparaat

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

Toothless
Lid geworden op: 09 aug 2019, 19:44

26 dec 2019, 19:57

Ik moet ook hoorapparaten dragen omdat ik bij gesprekken waar het rumoerig is zo goed als niets meer versta.Waar er geen achtergrondgeluiden zijn hoor ik de mensen meestal nog redelijk goed. De nko-arts stelde mij voor om apparaten achter het oor te dragen met versterking in het oor. En deze constant te dragen om mijn oren hieraan snel aan te passen. Maar dat zal ik dan wel zeker, draag toch al bril en volledig kunstgebit boven en onder en heb hiermee geen problemen. En dan "hoor" ik er ook weer bij. Binnen enkele dagen mag ik ze voor een maandje op proef. Hopelijk wen ik er vlug aan en versta ik de mensen in het lawaai. Krijg gelukkig wel tussenkomst van het ziekenfonds want zijn wel duur zeg.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

27 dec 2019, 08:10

Hellokes, heb je de eerste berichtjes met ervaringen in deze topic gelezen?

Ik herhaal, verwacht geen wonderen van hoorapparaten, het is uw gehoor die OK moet zijn omdat dit het is die het moeten verwerken, hoorapparaten versterken enkel het geluid ...

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Toothless
Lid geworden op: 09 aug 2019, 19:44

27 dec 2019, 18:40

Horen doe ik de mensen in groep of bij achtergrondlawaai nog wel, maar verstaan wat ze zeggen is heel erg moeilijk. Ik mag ze één maand uitproberen. Laat ons hopen dat ik de mensen dan versta, zoniet moet ik proberen bovenstaande situaties zoveel mogelijk te vermijden en/of de mensen duidelijk maken om naar een stille omgeving te gaan. Laat wel iets weten na de testperiode.

Macrotech601
Lid geworden op: 11 sep 2014, 16:14
Locatie: Zomergem

25 feb 2020, 15:15

Heb een 4 tal jaren hoorapparaten van Audionova nu Laperre.
Wat een ellende gedurig defekt meerdere malen naar de winkel enz.
Gedurig bijregelen en in groep vesta je niks
Een kostelijk grapje van 3000€ en dit voor deze rommel. Gewoon een geldklopperij.
Nu na 4 jaar werken ze niet meer nooit meer!!