Steunkousen

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

28 aug 2020, 06:35

lea*** schreef:
16 sep 2019, 14:32
Toby
Hopelijk heb je huid- of vleeskleurige kousen gekocht,
zeer lelijk, maar onder een broek zie je dat toch niet.
De witte kousen zijn voor bedlegerige mensen.
Laat eens weten of je ze aan krijgt... :D
Nogal laat met mijn reactie, maar ik draag alle dagen mijn steunkousen, winter en zomer.
Aantrekken en uitdoen lukt heel erg goed. Al doende leert men. Een raad : geef niet op, het effect van die steunkousen is heel erg goed en bestrijdt zeker de vochtophoping in combinatie met vochtafdrijvende medicatie.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

gigi2
Lid geworden op: 12 dec 2004, 13:45
Locatie: wilsele

06 sep 2020, 15:50

ik draag ook steunkousen gelijk foto tot onder knie en met teen en hiel.
Mijn man moet die kousen aantrekken , voet in been steken en dan over de hiel krijgen.
Ik heb veel spataders en ben al 2 maal geopereerd . geen lach heb ook lange kousen gekocht zelfde principe.
gelukkige mensen die mooie benen hebben , heb niets terug getrokken van mutualiteit. alleen voor zeer jonge kinderen .
gigi2

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

07 sep 2020, 13:13

Ik heb er een besteld want moet het gaan dragen omdat ik een diep veneuze trombose heb ik mijn rechter onderbeen als gevolg van een zware operatie waarbij ik tien dagen heb plat gelegen.
Mijne is met hiel, zonder teen en tot aan de lies.
Gelukkig is de zomer voorbij (tijdens de hete zomerdagen lag ik met van die witte kousen in het ziekenhuis).