Corona virus

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

ghislaine*
Lid geworden op: 27 jan 2005, 13:39
Locatie: Menen

26 feb 2020, 15:56

Als we de media mogen geloven, zijn de meeste personen die sterven aan het nieuwe corona-virus, hoog bejaarden, en zwaar zieken.

Kan iemand mij uitleggen, hoe bepaald die mensen besmet raken en met besmette mensen in contact komen.

Je zou toch denken hoe minder mobiel je bent, en hoe minder men zich in grote groepen bevindt , hoe minder het risico.

Graag hierover een verklaring,

hjartelijke groetjes,

ghis

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

26 feb 2020, 16:14

ghislaine* schreef:
26 feb 2020, 15:56
... hoe minder mobiel je bent, en hoe minder men zich in grote groepen bevindt , hoe minder het risico …
Dat is zo maar ook gewoon op straat, in de winkel bij het boodschappen doen of bij bezoek moet er maar eentje tussen zitten om zoals bij een gewone griep het te pakken te hebben.
Ben je dan al wat ouder of zwakker dan kan je net zoals bij een gewone griep longontsteking krijgen en 't was zo ne goeie zeggen ze dan
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

gigi2
Lid geworden op: 12 dec 2004, 13:45
Locatie: wilsele

01 apr 2020, 10:40

hello,
wij zijn ziek van 13.3 hebben er voren op 3.3 in cafe iets gaan drinken, geen besef dat we daar die virus opgedaan hebben koorts moe niets kunnen doen , ik proef en ruik niets meer ook symptomen van die virus
het is al een maand bezig , de dokter zegt een geluk dat ge niet naar kliniek moet , veel ergere mensen die niet meer kunnen ademen
moet al terug naar deze site om te zien wat mensen geschreven hebben ? vroeger kreeg ik op mail , er is een bericht of iemand heeft iets geschreven !! waar moet ik daar op klikken of is het gedaan ?
gigi2

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

01 apr 2020, 12:37

Sterkte, gigi2 ! Ik duim dat alles goed komt !