tinnitus

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

drareg
Lid geworden op: 05 mei 2006, 19:31

14 jun 2020, 20:19

Heeft iemand ervaring of voordeel gehaald uit de therapie die door prof.Vinck wordt toegepast voor de behandeling van tinnitus.
dddd

dummy
Lid geworden op: 13 dec 2004, 14:07
Locatie: Vlaams-Brabant

21 jun 2020, 21:54

Concentreer U op iets dat U graag doet. Wees altijd bezig. Probeer U zo weinig mogelijk te ergeren aan je tinnitus. Raadpleeg een KNO arts. Hoorapparaat kan een oplossing bieden, maar niet altijd.
Oppassen met zogenaamde psychologen, die fors laten betalen zonder garantie op resultaat en ook geen tussenkomst ziekteverzekering.
Laat de KNO arts checken of er geen ander probleem deze tinnitus veroorzaakt. Ik hoop dat je in ieder geval steun krijgt, erover kunnen praten met lotgenoten kan je inzicht geven.
Het kan immers beter worden in de toekomst. Sterkte van mijnentwege .

deklusser
Lid geworden op: 22 sep 2017, 00:36

09 jul 2020, 15:22

geen enkele arts kan er iets aan doen , momenteel, ik denk dat die oefent op jou ! laat je niet bezighouden !
Windows 10 Pro 64-bit
Intel Core2 Quad CPU Q6600 @ 2,40GHz 5,0GB RAM, NVIDIA GeForce 8400 GS
Norton Security 2018

sandorgw
Lid geworden op: 01 jan 2008, 20:02
Locatie: kortrijk

03 aug 2020, 08:15

Opgepast als je medicatie neemt voor de cholesterol , deze kunnen dergelijke bijwerking geven .
Anders eens bespreken met je arts die je die cholesterol pillen voorschrijft .

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

04 aug 2020, 17:18

Mij had de NKO arts aanbevolen om 's nachts de radiowekker af te stemmen
= waar géén zender te horen is maar enkel geruis,
wat dan de aandacht van het het tuten in de eigen oren afleidt.

Zelf probeerde ik met oordopjes in de oren,
zodat het geruis van de eigen ademhaling afleidend werkt.

Intussen ondervond ik ook, dat vermoeidheid en ook hoge bloeddruk op die tinnitus impact heeft.

Helaas blijkt ook "hyperacusis" erbij gekomen, zodat ik alle drukte en/of teveel kabaal mijd!