rode vlekken

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

t962459
Lid geworden op: 04 jan 2007, 15:35

05 sep 2020, 09:34

hallo ik heb onderhuidse rode vlekken met branderig gevoel, ben al bij dokter geweest bloed getrokken niets in gevonden, heb medicatie gekregen die niet helpt en zalf maar brandend gevoel blijft iemand raad aub bedankt

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

05 sep 2020, 10:06

t962459 schreef:
05 sep 2020, 09:34
hallo ik heb onderhuidse rode vlekken met branderig gevoel, ben al bij dokter geweest bloed getrokken niets in gevonden, heb medicatie gekregen die niet helpt en zalf maar brandend gevoel blijft iemand raad aub bedankt
Dermatoloog opzoeken
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

08 sep 2020, 13:08

t962459 schreef:
05 sep 2020, 09:34
hallo ik heb onderhuidse rode vlekken met branderig gevoel, ben al bij dokter geweest bloed getrokken niets in gevonden, heb medicatie gekregen die niet helpt en zalf maar brandend gevoel blijft iemand raad aub bedankt
De symptomen doen me denken aan netelroos. Ik heb daar al jaren hinder van. Ik had soms uitslag alsof ik in brandnetels gevallen was, als bv. een vriend die zich niet goed geschoren had mij op de kaak kuste kreeg ik van elke stoppel een roodplekje en dat waren er veel.... of bv. een zak met boodschappen rond mijn pols draag had ik daar twee rode dikke bulten achteraf. Is het een allergie, ik weet het niet maar het gaat nooit definitief weg en ik weet hoe lastig het kan zijn. Ik behelp mij met een zalf die de jeuk en de vlekken doen verdwijnen.

Kan bij jou ook iets anders zijn !

Ben je al bij een dermatoloog geweest ? Weet je wanneer het begonnen is ? Kan een allergie zijn voor iets. Er kan dan een test gedaan worden op welke stoffen je lichaam reageert.
Ik kan bv. geen wollen stoffen verdragen. Anderen verdragen geen nikkel, bv. sleutels......

Ik weet niet in hoe ver je staat tegenover alternatieven maar ik zelf gebruik de bioforce zalf van A. Vogel waar mede de plekken verdwijnen.
Ik gebruik ook soms het homeopatische middel Apis erbij, mij voorgeschreven door een hom. arts.
Er bestaan nog veel andere middelen. Een arts kan je daar beter over informeren.


Ter info :

https://www.vereniginghomeopathie.nl/?g ... iduitslag/


http://ziektenaandoeningen.nl/netelroos/homeopathie/