Haaruitval

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

poentje
Lid geworden op: 31 aug 2008, 08:49
Locatie: -Hasselt

12 okt 2020, 10:52

Hallo,
mijn man is overleden in juni was voor mij heel zwaar en nog. Nu merk ik dat mijn haar begint uit te vallen. Is dit van de stress? Heb me vitaminen besteld voor haar en nagels, hoop dat dit helpt. Heeft er misschien iemand ervaring mee? Laat het me weten.
Alvast bedankt,
Poentje

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

12 okt 2020, 11:49

Poentje,

Eerst en vooral veel sterkte ..

Hier wat lezing ..
Het zal wel met stress én verdriet te maken hebben .

https://energiekevrouwenacademie.nl/haa ... iek-actie/

Groetje,

Joy
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

12 okt 2020, 14:23

Na een zware ziekte ( niet van een chemo)heb ik dat ook voorgehad, ernstige haaruitval. Van de apotheker kreeg ik toen speciale vitaminen met haarversterking als doel. Het werkt, maar je moet ze zeker regelmatig minstens 3 maanden nemen, dan pas zie je echt vooruitgang. Ik heb ze 6 maanden genomen, met als resultaat terug een normale haardos. Nu heb ik in het voorjaar al wel eens last van een lichte uitval, normaal volgens mijn kapster en ook nu neem ik elke lente een 3 maandelijkse kuur.
Er zijn veel verschillende merken, als je de samenstelling bekijkt zijn ze ongeveer gelijk, dus neem de goedkoopste. Dure cosmeticamerken hebben ook zo een vitamines, veel te duur, laat je er niet aan vangen ze zijn niet beter, het doosje ziet er alleen wat glamoureuzer uit.

Sousske
Lid geworden op: 13 mei 2015, 14:59
Locatie: Limburg

12 dec 2020, 11:52

Biotine en bepanthène zouden enorm goed helpen bij haaruitval, zeker de vorm die ingespoten wordt.
Je gezondheid is het kostbaarste bezit. :)