Ik kan niet meer volgen ....

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

04 apr 2021, 07:03

marcelvm schreef:
03 apr 2021, 09:33
Waarom kunnen wij man en vrouw niet op de zelfde dag onze spuit krijgen
Als "aangespoelde sinjoor" woon ik al rum 20 jaartjes in West-Vlaanderen
(in de schaduw van Brugge).
In een grote sportzaal van een belendende gemeente kreeg mijn partner haar eerste prik
en ikzelf ben binnen 2 weken aan de beurt.
Intussen vernam ik via een buurvrouw, dat wanneer men telefonisch de dienst
contacteert - die al dat prikken in goede banen leidt -
men wel degelijk kan bepleiten om als koppel samen te komen.

Men kan o.a. aanvoeren dat bij een koppel, de partner op vervoer van de ander is aangewezen. :idea:

H.

tjue
Lid geworden op: 23 feb 2013, 12:25
Locatie: wuustwezel

05 apr 2021, 10:25

Ik ben verleden vrijdag 2 april met mijn echtgenote naar brasschaat geweest voor mijn echtgenote haar eerste prik....ikzelf heb een uitnodiging voor nu zaterdag 10april..op de vraag of ik ook mijn eerste prik niet kon krijgen verleden vrijdag omdat wij samen daar waren,,was het antwoord ...wij hebben momenteel niet voldoende vaccins,,, en uw echtgenote krijgt Astra Zenica ,, gij krijgt Phizer,,, zo wat is het verschil,,mijn buurman was de week voordien samen met zijn echtgenote geweest ,,hadden elk ook een andere datum en toch samen gevaccineerd in brasschaat,de logica is niet te snappen in heel dit circus,,
kijk af en toe achteruit,zo zie je hoe ver je al geraakt bent....

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

05 apr 2021, 12:28

... de partner op vervoer van de ander is aangewezen ...
Je kan als 65+ een dubbel uitstapje naar het centrum als een leuk uitje beschouwen, toch?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

06 apr 2021, 10:49

Prima Vera
Vier keer gepasseerd geen beweging
Ik twee keer was wel redelijk beweging de mensen zijn wel allemaal op hun uur uitgenodigd daarom is er geen grote drukte natuurlijk

tjue
Lid geworden op: 23 feb 2013, 12:25
Locatie: wuustwezel

06 apr 2021, 10:53

dat is waar ,we mogen anders toch niet buiten komen ,en aan het vaccinatiecentrum zien nog we eens wat leeftijdgenoten,alhoewel met die mondmaskers is het wel moeilijk iemand te herkennen,ik heb vernomen dat er een cafeetje komt aan het vaccinatiecentrum,voor diegene die voor de tweede spuit komen,die kunnen daar al eens testen of alles OK is,,en of de smaak nog hetzelfde is...
kijk af en toe achteruit,zo zie je hoe ver je al geraakt bent....

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

07 apr 2021, 07:06

tjue schreef:
06 apr 2021, 10:53
dat is waar ,we mogen anders toch niet buiten komen ,en aan het vaccinatiecentrum zien nog we eens wat leeftijdgenoten,alhoewel met die mondmaskers is het wel moeilijk iemand te herkennen,ik heb vernomen dat er een cafeetje komt aan het vaccinatiecentrum,voor diegene die voor de tweede spuit komen,die kunnen daar al eens testen of alles OK is,,en of de smaak nog hetzelfde is...
Mogen niet buitenkomen? Dat is nog nooit verboden geweest in Belgie

tjue
Lid geworden op: 23 feb 2013, 12:25
Locatie: wuustwezel

07 apr 2021, 11:11

misschien slecht uitgedrukt, we mogen wel buiten komen.......maar waar loop je naar toe, winkelen op afspraak,, familie of vrienden bezoeken met 1 knuffelkontakt,,de tweede moet buiten wachten,
regels ,regels, en nog eens regels,, en iedere week wat anders,wie kan dit allemaal nog volgen,,, coronaboetes,,volgens mij komt er een nieuw woordenboek op de markt met woorden waar we enkele jaren terug nooit van gehoord hadden,volle treinen naar de kust,, bij een begrafenis mag amper 15 man aanwezig zijn, allemaal verzonnen door onze( rover heid) overheid...
kijk af en toe achteruit,zo zie je hoe ver je al geraakt bent....

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

07 apr 2021, 11:14

We zitten wel in een pandemie Had je liever alles op zijn beloop gelaten?

tjue
Lid geworden op: 23 feb 2013, 12:25
Locatie: wuustwezel

07 apr 2021, 12:01

OK, ik begrijp het wel,maar een pandemie,of een ziekte die moet opgelost worden is een zaak voor medisch opgeleide personen die samen(over gans de wereld)een oplossing moeten zoeken in dit geval,en niet mekaar moeten bestrijden, dit is geen competitie ..en waar de politiek geen politieke spelletjes moet spelen en geen verwarring moet zaaien onder de bevolking,zoals dat al meer dan een jaar bezig is,er zitten teveel verkeerde mensen in de politiek,die geen verantwoordelijkheid nemen, maar die maar rond de pot blijven draaien.
kijk af en toe achteruit,zo zie je hoe ver je al geraakt bent....

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

07 apr 2021, 16:28

Ik heb me ingeschreven op de reservelijst. Alleen werkt mijn vaccinatiecentrum (nog) niet met een reservelijst.
Begrijpe wie kan ...

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

07 apr 2021, 19:25

Daarom doe ik zelfs de moeite niet.

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

08 apr 2021, 07:55

Als er andere richtlijnen komen van Europa of de leveranciers houden zich niet aan de afspraken daar kunnen onze politiekers weinig aan doen Het maakt dan niet uit wie in de regering zit Wat die reservelijst betreft Het is op voorhand gezegd dat er nog maar twee plaatsen waren waar het kon Altijd die kritiek op alles en nog wat Ze doen toch wat ze kunnen

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

08 apr 2021, 10:50

dafke schreef:
08 apr 2021, 07:55
Wat die reservelijst betreft Het is op voorhand gezegd dat er nog maar twee plaatsen waren waar het kon Altijd die kritiek op alles en nog wat Ze doen toch wat ze kunnen
Ik had mij al opgegeven vóór ik op het nieuws hoorde dat er nog maar twee plaatsen waren waar het kon. Dat hadden ze misschien eerst kunnen communiceren voor ze die QVAX website vrijgaven.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

08 apr 2021, 17:39

MyriamC schreef:
08 apr 2021, 10:50
dafke schreef:
08 apr 2021, 07:55
Wat die reservelijst betreft Het is op voorhand gezegd dat er nog maar twee plaatsen waren waar het kon Altijd die kritiek op alles en nog wat Ze doen toch wat ze kunnen
Ik had mij al opgegeven vóór ik op het nieuws hoorde dat er nog maar twee plaatsen waren waar het kon. Dat hadden ze misschien eerst kunnen communiceren voor ze die QVAX website vrijgaven.
Mijn man heeft vandaag zijn uitnodiging gekregen voor Spoor Oost. Hij moet voor 09/05 zijn afspraak maken, er staat ook niet vermeld welk vaccin hij krijgt toegediend.
Laatst gewijzigd door Prima Vera op 08 apr 2021, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

08 apr 2021, 17:43

tjue schreef:
06 apr 2021, 10:53
ik heb vernomen dat er een cafeetje komt aan het vaccinatiecentrum,voor diegene die voor de tweede spuit komen,die kunnen daar al eens testen of alles OK is,,en of de smaak nog hetzelfde is...
Heb je dat op 1 april vernomen, tjue ?
"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus