niks op tv

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

19 mei 2018, 10:30

idioterie en zelfbedrog ten top
k'zou meer kunnen zeggen maar ......

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

19 mei 2018, 10:35

Phoebe schreef:Vandaag is het een dag dat het 'Koninklijk gedoe' de  vele voordelen  , dewelke hen door de jaren heen verstrekt wordt  door hun 'onderdanen',  wat laat renderen en geld opbrengt  en de economie laat floreren.
Misschien wel honderd of meer verschillende attributen en souvenirs  met de beeltenis van de geliefde prins Harry en zijn actrice doen de zelfstandigen en hun winkels en  bedrijven floreren . Pubs , restaurants , hotels  as well. Kledingwinkels zien hun stocks verkocht ! Tabloids en 'boekskes ' kennen hoogdagen .
Het wordt een feestelijk gerinkel in de kassa's van Engeland's economie.

Het kan bijna niet gekker meer worden en het is ongezien hoe de Britten  uit de bol gaan . Kan men zich voorstellen .? Daar zitten er al van dinsdag op de stoep met hun Union Jacks te kamperen om  in misschien 20 seconden met absolute adoratie en dito hysterie  'The Royal Flesh' te kunnen toejuichen wanneer die ,uitgedost in extreem dure haute couture en aanverwanten, wuivend in hun koets voorbijrijden . Indien de nieuwe Hertog van Sussex en zijn hertogin  echter dan net de andere kant opkijken zijn ze er  jammerlijk aan voor de moeite  van al hun geduldig wachten..

Duizenden mensen verdringen zich op de wegen in Windsor . De ene al exentrieker uitgedost dan de andere . Koninklijk Karnaval ..

Nationale bewondering  en hysterie voor de monarchie ondersteund door TV die elke glimlach , rare hoed, misschien wel een traan en de  verwachte balkonkus voor geen goud aan de wereld wil ontzeggen .

Nu ja , 't zonnetje schijnt ginder .. die is ook 'excited ' !!!

Hopelijk krijgt de aankomende prinses , die al die toestanden  nog niet zo gewoon is , geen darmklachten onderweg .
Alhoewel   , het zou haar menselijk maken ,  wat ze tenslotte ook is nietwaar,  al laat al die 'vergoddelijking'  het wat anders  vermoeden.
En wat is daar nu op tegen? Laat die mensen hun vermaak, zij zijn nog trots op hun Koninklijk Huis. Iets wat je hier van de Belgen niet meer kan zeggen.  Wel ik gun het hen van harte.
En idd ze zaten al van woensdag op de plaats!

Heb je nog niet in't nieuws gezin die jonge kiekens die al dagen van tevoren aan 't Sportpaleis kamperen voor één of andere debiele idool niet te missen? Dat vind ik nog erger.   

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

19 mei 2018, 11:01

Prima Vera schreef: En wat is daar nu op tegen? Laat die mensen hun vermaak, zij zijn nog trots op hun Koninklijk Huis. Iets wat je hier van de Belgen niet meer kan zeggen.  Wel ik gun het hen van harte.
En idd ze zaten al van woensdag op de plaats!

Heb je nog niet in't nieuws gezin die jonge kiekens die al dagen van tevoren aan 't Sportpaleis kamperen voor één of andere debiele idool niet te missen? Dat vind ik nog erger.   
100% mee eens. Kijk in Nederland op Koningsdag, ieder jaar opnieuw is dat één groot volksfeest. Ik kan soms wel eens jaloers zijn op die samenhorigheid.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

19 mei 2018, 11:38

MyriamC schreef:
Prima Vera schreef: En wat is daar nu op tegen? Laat die mensen hun vermaak, zij zijn nog trots op hun Koninklijk Huis. Iets wat je hier van de Belgen niet meer kan zeggen.  Wel ik gun het hen van harte.
En idd ze zaten al van woensdag op de plaats!

Heb je nog niet in't nieuws gezin die jonge kiekens die al dagen van tevoren aan 't Sportpaleis kamperen voor één of andere debiele idool niet te missen? Dat vind ik nog erger.   
100% mee eens. Kijk in Nederland op Koningsdag, ieder jaar opnieuw is dat één groot volksfeest. Ik kan soms wel eens jaloers zijn op die samenhorigheid.
Hier in Belgie durf je zelfs nog niet meer zeggen dat je een aanhanger bent van het Koningshuis (wat ik zelf totaal niet ben) want dan word je vies bekeken alsof je een aliën bent.  
Maar ja andere Koningshuizen schijnen niet zo voor schandalen te zorgen als het onze!  :lol:

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

19 mei 2018, 12:07

Prima Vera schreef: Maar ja andere Koningshuizen schijnen niet zo voor schandalen te zorgen als het onze!  :lol:
Dat zou ik zo niet durven zeggen. Prins Bernhard had ook (meerdere!!) buitenechtelijke kinderen en Carl Gustav van Zweden is ook verre van onbesproken! Maar blijkbaar tillen ze er daar niet zo zwaar aan. Het zijn tenslotte ook maar mensen hé.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

19 mei 2018, 12:31

MyriamC schreef:
Prima Vera schreef: Maar ja andere Koningshuizen schijnen niet zo voor schandalen te zorgen als het onze!  :lol:
Dat zou ik zo niet durven zeggen. Prins Bernhard had ook (meerdere!!) buitenechtelijke kinderen en Carl Gustav van Zweden is ook verre van onbesproken! Maar blijkbaar tillen ze er daar niet zo zwaar aan. Het zijn tenslotte ook maar mensen hé.
Ja hoor, en mij maakt het niet uit hoeveel buitenechtelijke kinderen er zijn! 't Is niet uniek. 
MaLoReg

19 mei 2018, 14:23

Het 'pleps' (bevolking) staat met dichtgeknepen billen te juichen dat het een lieve lust is en maar met hun iphoontje foto's maken-de gekte nabij en plichtsbewust wuiven prins en hertogin (dat was nu toch haar titel dacht ik) naar de dolle massa.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

19 mei 2018, 14:32

MaLoReg schreef:Het 'pleps' (bevolking) staat met dichtgeknepen billen te juichen dat het een lieve lust is en maar met hun iphoontje foto's maken-de gekte nabij en plichtsbewust wuiven prins en hertogin (dat was nu toch haar titel dacht ik) naar de dolle massa.
Hertog & Hertogin van Sussex.  De mensen krijgen waar ze voor gekomen zijn, die zijn gelukkig. Meer moet dat niet zijn.
Ice

19 mei 2018, 15:08

MaLoReg schreef:Het 'pleps' (bevolking) staat met dichtgeknepen billen te juichen dat het een lieve lust is en maar met hun iphoontje foto's maken-de gekte nabij en plichtsbewust wuiven prins en hertogin (dat was nu toch haar titel dacht ik) naar de dolle massa.
En tussen die dolle massa liet het gemekker van moslims zich ook niet onbetuigd..
Telkens op een moment van stilte mekkerde een en meerdere woestijngeiten.

Zoals tijdens de aankomst van de bruidskinderen aan de kathedraal maar gelukkig overstemde het luiden van de klokken dat gemekker.
Net als bij het verlaten van de kerk door het bruidspaar werd het moslim/arabisch gekrijs deze keer overstemt door het AMEN van het zwarte gospelkoor...maar een kleurlinge getrouwd met een blanke prins, die kans mochten ngo's en moslims toch niet laten liggen om onder de blanke, 'racistische' neuzen te vegen, zelfs al is er geen enkel verband met hun arabisch bijgeloof behalve een béétje de huidskleur, provoceren en verstoren was de boodschap maar ze werden genegeerd en zelfs telkens overstemd door....katholieke geluiden.... :twisted:

En dan vallen ze op internet over de zure uitdrukking op het gezicht van posh beckham...
MaLoReg

19 mei 2018, 15:38

Maar wat ik me afvraag: kun je je plas ophouden als je daar al bent van de dag voordien of hoe doen ze dat dan? Is geen 'royal question' maar alé, moet kunnen hé.
Langs geen kanten is er doorkomen aan......????????????? idem voor de 'royals'?????????
Ge zult nu denken: 'waar houd ze zich mee bezig' maar ik ben héél praktisch ingesteld.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

19 mei 2018, 15:41

MaLoReg schreef:Maar wat ik me afvraag: kun je je plas ophouden als je daar al bent van de dag voordien of hoe doen ze dat dan? Is geen 'royal question' maar alé, moet kunnen hé.
Langs geen kanten is er doorkomen aan......????????????? idem voor de 'royals'?????????
Ge zult nu denken: 'waar houd ze zich mee bezig' maar ik ben héél praktisch ingesteld.
Dat zullen ze wel voorzien hebben maar ver uit het zicht, in een uithoek hier of daar.  Ik weet nu niet of je Windsor normaliter gezien kunt bezoeken dus daar zal dan ook wel iets voorzien zijn? 
MaLoReg

19 mei 2018, 15:43

Pr Vera der was géén doorkomen aan......

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

19 mei 2018, 15:45

MaLoReg schreef:Pr Vera der was géén doorkomen aan......
dan zullen ze in hun broek moeten plassen hebben! :D
MaLoReg

19 mei 2018, 15:47

Ja maar dan zal het evengoed 'Royal broekgeplas' worden!

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

19 mei 2018, 15:51

MaLoReg schreef:Ja maar dan zal het evengoed 'Royal broekgeplas' worden!

:lol: :lol: :lol: