dancing with the stars

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

26 dec 2021, 09:09

zit er nu echt iemand te wachten om 2 mannen samen te zien dansen ?
wordt het "normale" binnenkort het "uitzonderlijke" ?
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

26 dec 2021, 09:12

Het is een uitzonderlijke tijd ook waar we nu in leven met corona , we moeten meer door de vingers zien en ons niet aan ergeren :D , kunnen er toch niets aan veranderen.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

26 dec 2021, 11:08

vagelis schreef:
26 dec 2021, 09:09
zit er nu echt iemand te wachten om 2 mannen samen te zien dansen ?
wordt het "normale" binnenkort het "uitzonderlijke" ?
Wat is daar zo abnormaal aan??????
Erger je U soms ook dat 2 vrouwen samen dansen
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

26 dec 2021, 11:54

jouw mening is duidelijk
de mijne ook mag ik hopen !
en... genoeg gewerkt, nu genieten ? allez ga dan maar een danske doen hé ! :roll:
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

26 dec 2021, 12:10

vagelis schreef:
26 dec 2021, 09:09
zit er nu echt iemand te wachten om 2 mannen samen te zien dansen ?
wordt het "normale" binnenkort het "uitzonderlijke" ?
Walgelijke uitspraak. Niets anders te doen? Ga dan zelf een danske placeren met je vrouw én dan hoef je in ieder geval niet te kijken. Liever 2 mannen dan 2 lelijke scheten van man en vrouw.

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

26 dec 2021, 12:47

allez nog een aanhanger van het nieuwe normaal ! :o
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

26 dec 2021, 12:49

Waarom dan nooit eerder 2 vrouwen op de dansvloer gezien? Is/was het de keus van Cook om samen met een man op de dansvloer te staan of van de programmamakers/presentator om een statement te maken? Jani danst toch ook met een vrouw.

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

26 dec 2021, 13:01

Ik heb er in ieder geval van genoten ..
Of het nu twee mannen of twee vrouwen zijn maakt niks uit .
Maar wat ze presteren ..hoedje af én respect
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

26 dec 2021, 13:07

zo is dat ! :)
niks tegen homo's, kleurlingen enz maar is het nu een verplichting dat in elk maar dan ook elk programma (zelfs in de reclame) een homo of lesbo of kleurling moet zitten ? moeten ze dat nu écht dagelijks door onze strot duwen ? is dat een weerspiegeling van het échte leven ? denk het niet... ik ken geen homo's of lesbo's... er zijn dagen, weken dat ik geen kleurling zie, al kan dat natuurlijk te maken hebben met de buurt waar ik woon !
vraag me trouwens af of cook een degelijke vertegenwoordiger is van de homo's... kan me niet voorstellen dat elke homo zich zo verwijfd gedraagt !
en dan is er nog eens het feit dat één van de vorige jaren cook MOEST winnen gewoon omdat hij homo is, er waren toen veel betere kandidaten ! net zoals nu, kan er zo meerdere opnoemen die beter waren dan cook maar nee, cook moet 1e eindigen ! zielig eigenlijk...
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

26 dec 2021, 13:12

Misschien eens een mailtje sturen naar VTM met het voorstel om 2 dames op de dansvloer te tonen. Ik zou voorstellen Meyrem Almaci samen met Maggie De Block met een verplichte heupworp te doen door Meyrem Almaci met Maggie De Block. :P :P

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

26 dec 2021, 13:26

Dicksy schreef:
26 dec 2021, 13:12
Misschien eens een mailtje sturen naar VTM met het voorstel om 2 dames op de dansvloer te tonen. Ik zou voorstellen Meyrem Almaci samen met Maggie De Block met een verplichte heupworp te doen door Meyrem Almaci met Maggie De Block. :P :P
:D :D :D breng me niet ideeën dicksy ! :wink:
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 dec 2021, 13:37

De 'lift' is een verplicht onderdeel in een aantal dansstijlen. Ik wil een zitplaats op de eerste rij.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

26 dec 2021, 16:06

vagelis schreef:
26 dec 2021, 12:47
allez nog een aanhanger van het nieuwe normaal ! :o
Ja ik heb een homo zoon én dan? Zijn die minderwaardig dan wij of jij in dit geval? Hij staat gegarandeerd qua niveau véél hoger dan jij. Mijn zoon oordeelt niet over anderen, leven en laten leven. Ze mogen trouwens, ze mogen kinderen adopteren maar samen een wedstrijd dansen mag niet? Zoals ik zeg : jij bent walgelijk in je gedachtengang. En ja ik ben fier op mijn zoon, om wat hij is, om wat hij verwezenlijkt heeft én wat hij nog zal verwezenlijken. Als jij en consoorten (die hier ook zitten) zo blijven reageren zal het nooit goed komen én gaan die mensen, homo's of lesbiennes, nooit een gerede kans krijgen. Het zijn mensen zoals jij en ik, niet meer of niet minder. Enkel .... zij zijn een pak verdraagzamer dan jij een "hetero". En het is jouw soort dat van het woord "hetero" een lelijk woord maakt.

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

26 dec 2021, 17:44

Prima Vera schreef:
26 dec 2021, 16:06
Als jij en consoorten (die hier ook zitten) zo blijven reageren zal het nooit goed komen én gaan die mensen, homo's of lesbiennes, nooit een gerede kans krijgen. Het zijn mensen zoals jij en ik, niet meer of niet minder.
Heel goed gezegd Prima Vera.
En ik heb genoten van alle dansen, ook van die van James en Frank. Niks abnormaals aan.
Laatst gewijzigd door MyriamC op 01 jan 2022, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

26 dec 2021, 17:49

Volgens mij draait heel die discussie hier over twee verschillende zaken. Er is het feit dat homoseksualiteit niet langer als een afkeurenswaardige ziekte of zondigheid wordt beschouwd, een evolutie die ik ten zeerste onderschrijf. En dan is er weer de gretigheid waarmee sommige groepen en instanties dit een beetje bovenmatig willen onderschrijven. Een beetje woke-achtig.
Het is aan die gretigheid waaraan sommigen, ook weer ik, zich storen. Het maakt de meeste mensen niks uit of een cabaretier, een politicus, een schrijver of een danser al dan niet homo of hetero is ; ze willen hun prestaties zien. De heisa begint pas wanneer sommige media hun seksuele geaardheid als pluspunt begint te benadrukken. Wat volledig naast de kwestie is.